|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
de url van Enforcer is veranderd van enforcermetal.tk naar enforcermetal.com ... cool huh?? some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Cool eens efe uitproberen! |
|
jazeker! Gaat binnenkort aan een hele nieuwe versie voor de site werken, word sehr gaaf. Heb ideen genoeg Van deze site word je dronken als je er alleen al naar kijkt ! [Dit bericht is gewijzigd door AmmAr_GGedoN op 06-06-2003 14:28] some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: o neeeeee, het slechtste nummer van normaal. Oud Vuil. |
|
No way dude, dit nummer Rulez! vooral onze verise .. haha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Hej, met .com gaat het veel sneller als met .tk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Rotten To The Core |
|
hee dude! cool he? Het blijft een gaaf nummer. Overkill is een gave band! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Sgt. D And The SOD is ook wel kewl vooral de intro! [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 17-06-2003 16:38] |
|
Hee thx dude. Mamma, woar is mien pils is natuurlijk ook een echte Metal klassieker .. haha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
hier is nog een instrumentale versie LOL! http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000102954_000007996.mp3 |
|
Hi luitjes! Kijk maar es op www.enforcermetal.com voor een geheel nieuwe site Laat maar weten wat jullie ervan vinden!! Ik ben benieuwd!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
ziet er goed uit! |
|
Ziet er goed uit die site! Gave tekeningen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
thx it's all home-made haha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Cool ziet er goed uit, maar ik heb nog steeds geen video gezien en die wil ik HEEL graag zien! |
|
oh ja, die was ik alweer vergeten! Ik moet ff kijken hoe ik de bestanden kleiner kan maken ... elke nummer is nu 2 GB .. ik zal ff een programma ervoor zoeken some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
HAHAH vroeger zetten we zoiets gewoon op een videoband.....AHHAHAHAHAH! kun je die video 8 tapejes niet gewoon via een kabeltje op een videorecorder aansluiten? natuurlijk zou een DVD ofzo nog mooier zijn...maarja als het zo moeilijk is... |
|
Heersende site Die nummers erop zijn ook gaaf Rotten to the COREEEEEEEEEEEEEE!!!! changed to 'ouwe' |
|
quote: \ haha, das voorruit gang he? ik heb ook geen idee waarom de filmpjes zo belachelijk groot zijn geworden! Ik zet wel een kleine versie op internet en de rest brand ik wel op dvd. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
BIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEERRR en daarna bier en metal !!!!!!!!! FUCK YEAH when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: kijk deze meneer begrijpt het helemaal |
|
lache man, nog beter dan die vorige site I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Enforcer speelt 26 maart samen met Dessacrator (Leidense thrash) in de baroeg als ik het goed heb? Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |