|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja??? Godverredomme, wie zet daar nou weer een concertzaal neer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
3 kwartier richting hezen toevallig? And my marlboro light |
|
quote: WTF, waar heb jij het over, of toevallig, hmmmm, uitgezakte kop?? Nee, het ligt in Bladel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
NEEHEE bedoel licht het in de buurt van hezen? misschien zoals een half uur daarvandaan? And my marlboro light |
|
quote: Wat mag er in hezen zijn dan?? Wacht, is dat waar Armain woont?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hezen?? Closest match in NL is Hezelaar. |
|
dat vind ik wel een heel vreemd kaartje ! de verhouding klopt voor geen kut, er zijn nogal wat wegen pleite... en Eersel is verdwenen woehhaha gaaf! |
|
Friday the 3rd of October 2003: EVOKEN (US doom metal cult!) OFFICIUM TRISTE (NL rotterdoom) DESIRE (POR melodic doom) doors: 20:00 starts: 21:00 entrance: ? 4.00 OJC de nieuwe Pazzop, Biezeveld 10 - Bladel info: 0497-382860 / +31641671287 www.herrieavond-online.tk za. 27 September: herrie avond met Commander Gehaktsteef doors: 21.00h strats: 21.00h entrance: free vr. 3 Oktober: EVOKEN (USA doom metal cult) Officium Triste (NL Rotterdoom) Desire (POR melodic doom) doors: 20.00h starts: 21:00h entrance: ? 4.00 za. 18 Oktober: MALICIOUS DREAM (NL melodic doom) : CDEMO PRESENTATIE + support doors: 20.00h starts: 21.00h entrance: free za. 25 Oktober: herrie avond met DJ Märk Müstäng (o.v.b.) doors: 21.00h starts: 21.00h entrance: free zo. 26 Oktober: KRIEG (USA Blackmetal) Fluisterwoud (NL Blackmetal) Merrimack (FRA Blackmetal) doors: 15.00h starts: 16.00h (o.v.b.) entrance: ? 5.00 wo. 29 Oktober: woensdag gehaktdag met DJ Johän aus Tiröl doors: 20.00h starts: 20.00h entrance: free zt. 1 November: DESTRÖYER 666 (AUS Black/Thrash) Morrigan (DUI Blackmetal) NOX (NL fast Deathmetal) doors: 20.00h starts: 21.00h entrance: ? 6.00 |
|
quote: Aangezien het geen zomer meer is en 20 km op en neer op de fiets toch wel ver is, ga ik voor deze optie: Zo 2 november Baroeg Rotterdam Deströyer 666 (AUS death/thrash) Morigan (D black) NOX (NL death met ex-Centurian en Severe Torture leden) Entree 8 euro. Open 15.00 uur. 1e band 15.30 uur. |
|
OK dude, wel jammer dat je niet meefietst maar ik begrijp het wel. Ik denk dat niks zo erg kan zijn als 14 december j.l. met stromende regen en forse tegenwind om 4u 's nachts |
|
quote: Haha, ja, maar de voldoening was wel groot moet ik zeggen en omdat ik de kater op de fiets al had gehad was ik de volgende dag weer helemaal OK . Ik zou het zo weer doen, gelukkig heb ik nu een betere fiets . Het is overigens 30 km. |
|
Oh ja, ik zou het ook zo weer doen. No problem. 30 km? Damn, ik onderschatte het getal gruwelijk (dacht ong. de helft) |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Nee, het feit dat we er een uur of twee over deden had niet alleen met dronkenschap te maken het was gewoon echt net ff een vervelend eind, meer dan een uur fietsen. 30 km. van huize MBM --> Pazzop, 30 km. terug. |
|
plan was dat ik naar Destroyer ging maar dat gaat niet door |
|
Jammer, is hun voorlaatste voorstelling voordat ze naar Australie verkassen. |
|
hmja idd klote men gaat met de auto en smorgens terug, vink zelf opzich geen probleem maar pa wel |
|
Misschien de volgende dag naar de Baroeg dan? (zie post van TNightmare hierboven) |
|
hehe ja maar dan gaat niemand mee |
|
'Tis een idee: Als je ergens in de buurt van Eindhoven woont (vooral i.v.m. terugfietsen) kun je met mij en Freduk meefietsen, probeer bijv. dan Sargoth mee te krijgen ofzo. O ja, de kans is zeer groot dat we kunnen crashen in bij mensen van de Pazzop, dan kun je de eerste bus terug nemen. Laat weten als ik voor je moet informeren. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-10-2003 14:27] |
|
ah dat klinkt wel goed crashen in de pazzop zou wel een goeie uitkomst zijn eigenlijk |
|
ik hoor het wel http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
crashen in pazzop is sinds afgelopen mei niet meer mogelijk.... (met de vriendelijke groeten van Razor of Occam, Gospel of the Horns & co.) En voor diegenen die met de auto komen en daarin blijven slapen, dat vind ik prima... maar ga wel even een paar straten verderop staan... ik word namelijk doodziek van dat gezeik van de buurt (wat hun goed recht is natuurlijk, ik zou ook gaan klagen als er 's morgens - 's middags allemaal auto's met slapende R&B-fans staan....) |
|
quote: Ik dacht eerst dat ze alleen in Bladel zouden spelen, niet in de Baroeg. Maar als je wil kun je op de Karel de Grotelaan wel je eerste pitstop maken, ik ben gewoon thuis . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |