|
Auteur: |
|
|
Where the heck is dat? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
In de 013. In Tilburg. Morgen. Zenial |
|
ik wilde gaan maar realiseerde me dat ik die films al heb gezien..en films kijken in 013..wat moet ik me daar bij voorstellen?? |
|
staand op die kuttrappen, gapend naar een tvtje op het podium Je moeder. |
|
Euhm nee er zijn stoelen en banken dus. En het is in de kleine zaal en in het cafe, niet in de grote zaal... Zenial |
|
quote: You did it last year Hakkuh |
|
samen met jou? dan heeft het dus geen indruk gemaakt |
|
Vanavond is het weer zover!! Horrorfilmpjes in de 013! Kleine zaal + batcave Nog iemand die gaat? Programma: Kleine zaal: 21:30 Cabin Fever 23:15 Underworld 01:00 Toxic Avenger 4 Batcave: 21:30 Texas Chainsaw Massacre (de originele) 23:15 Undead 01:00 Tale of two Sisters Zenial |
|
Hmmmm ZM'ers houden niet zo van horrorfilms lijkt het? Nouja, ik ga er zo heen in ieder geval Zenial |
|
wwwooow! de toxic avenger 4! ik vond deel 1 al geweldig |
|
jason X is niet zo veel aan eerlijk gezegt. En de rest ken ik ook allemaal wel maar zeg verder niks, degene die heen gaan moeten het zelf maar ervaren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het hergebruiken van oude topics is ook een principe dat vreemd is aan de meeste mensen hier geloof ik Maargoed, het ging dus niet door Of het ging wel door, maar met maar drie films die ik niet hoefde te zien. Bleek dat ze voor deze avonden gewoon DVD'tjes huren (die je dus niet voor betalend publiek mag laten zien) en dan hoopte dat er niemand moeilijk ging doen. Bleek nu dus dat de organisator van de Night of Terror deze 'concurrentie' niet leuk vindt en wel moeilijk ging doen, dus 013 mocht de geplande films opeens niet meer laten zien Stelletje eikels toch ook allemaal Avond was gelukkig niet verpest want toen heb ik bij een vriend Frankenhookers zitten kijken. Aanrader! Zenial |
Index / Algemeen |