|
Auteur: |
|
|
Hoop geblabla, maar ff wachten op de conclusies. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vond Bush wel link, met zeggen dat de UN niet de geschiedenis in moet gaan als praatclubje. Heeft iemand hetzelfde idee als ik over hoe die lijer straks zelf de geschiedenis in zal gaan...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik word echt moe van deze 'poppenkast'. Alles, maar dan ook alles wordt in het voordeel van Amerika getrokken. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Waarschijnlijk is hij pissig dat zijn hitler de man van de eeuw is geworden, en nu is bush boos dat et geen amerikaan is en probeert hij dat ook dmv overal oorlog voeren te bereiken. iig zullen bush en powel niet echt blij zijn met dit rapport, omdat hans blicks zij dat irak goed meewerkte, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hmmmmm zijn er straks nog mensen over die die geschiedenis kunnen lezen. |
|
Vast wel een paar Amerikanen die vrienden hebben bij de regering en dus in de grote schuilbunker kunnen zitten. Mooie docu op Discovery, nu weet ik waarvoor ze die berg hebben uitgehold. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Blix heet ie toch? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ja, met een x, maar iedereen snapt em wel. Rare naam he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tis toch een belg die gast ja ik wist zijn naam ook niet te schrijven, ik hoor zijn naam alleen maar op et nieuws "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Blix is een Zweed, toch? Ik kijk elke morgen in de krant of de pleuris al is uitgebroken. |
|
Jep, Hans Blix is een Zweed. Don't blush when I rip you open |
|
Ik moet dadelijk even het nieuws opzoeken... kijken wat die blix te zeggen had... en Janedoe . Je hebt volledig gelijkt over die poppenkast... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Index / Nieuws, actualiteit en media |