|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vast niet de moeite waard, maar ik zag idd ook vandaag een reclame voor deel 2, toch maar ff checken voor de zekerheid |
|
quote: Ik vraag me af waar deze dan over moet gaan. Ik kan me zo niet voortellen hoe ze verder willen, na deel 1. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik heb hem gezien Het principe is hetzelfde als 1 al vind ik dat de karakters minder persoonlijkheid hebben als in deel 1 Het is veel met optische illusie, wel het kijken waard Vooral dat mysterieuze van die cube blijven ze goed aanhouden... Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: 'T is dus gewoon weer hetzelfde principe? En gebeurt er nog iets met die gozer die het in deel 1 haalt? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Het is gewoon hetzelfde, mensen worden weer in de cube gestopt... dit maal de hypercube, ze houden een soort van experimenten, verder kom je er weer niks over te weten Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Nope, je ziet niks terug van deel 1, maar het zou met gemak zelf een deel 1 kunnen zijn want er word helemaal niks naar deel 1 verwezen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: En wat is het verschil tussen The Cube en The Hypercube? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Cube maakte gebruik van vallen, hypercube van onrealisme, optische illusie... best leuk gedaan Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ah, kijk eens aan. Mijn interesse is hierbij gewekt, ik zal 'm is kijken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
cube 1 is echt brilliante film. ben wel hel benieuwd hoe die tweede er dan uit ziet.... moet ook weer niet te veel vant goede worden |
|
hij is meesterlijk, er is duidelijk meer geld geweest deze keer... want er zijn veel mooie special effects aanwezig. Verhaal is het zelfde maar dit keer zien we degeen die eruit komt ook buiten de Cube nog even... het plot is geniaal en ook de clou op het einde is meesterlijk, ik durf zelfs te beweren dat deze beter is! let ook eens op de muziek die zeker het niveau van de eerste benadert. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmmm, dat klinkt allemaal beter dan ik verwacht had. Misschien toch maar eens gaan kijken dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vond 1 heel goed maar 2 viel toch wat tegen. de karakters ontwikkelden zich niet echt goed |
|
quote: Ben van hetzelfde gedacht maar is toch zeker de moeite om eens te bekijken. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik heb deel 1 stoned gekeken, dus snapte er werkelijk helemaal geen snars van. Eens kijken of het met deel 2 wel lukt. |
|
quote: er zit wel degelijk een verwijzing in: "the last cube had rules" zegt die brillemans op een gegeven moment: en aangezien de kamers in cube1 regels hadden is dit een kraakvrije verwijzing the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben benieuwd! Deel 1 vond ik al erg gaaf I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Hmm ik moet nog steeds deel 1 zien Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik heb m zondag gezien.. Super gave film vond ik het.. En dat terwijl ik deel 1 niet eens gezien heb.. Al hoorde ik van de mensen die er bij zaten dat deel 2 minder bruut was.. Maar in 2 zitten wel leuke optische zooi stukjes.. En als je er bij nadenkt zie je dingen die in het begin gebeuren, later weer gebeuren.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 17-02-2003 19:41] |
|
quote: teveel vrije tijd? Don't touch me. I'm evil. |
|
Te crappy... Misschien alleen goed, wat zeg ik, redelijk als je deel 1 hebt gemist... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 18-02-2003 0:38] |
|
Misschien dat de "rotatie" van de kubussen wat beter te begrijpen is als je kwantun mechanica studeert... maar ik vond deel 1 een realistischere en daardoor leukere film. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Heh, ik wist niet eens dat er een deel 2 was, maar ik ben benieuwd NP: Def Leppard - Rocket For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
nee..niet aan te raden..wat een rotfilm zeg! Die neger die iedereen afmaakt en dan een mongool die het als enige red..dat was trouwens wel lachen.. |
|
quote: 't Is een autist.. Groot verschil.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |