|
Auteur: |
|
|
wist niet of er al een topic over was, zoekfunctie down enz. enz. maar zijn er hier niet mensen die vinden dat het maar weer eens tijd wordt voor een goed provocerende docu van deze zeer creatieve snuiter? zijn site is trouwens ook een bezoekje waard: http://www.robmuntzavonturier.nl/ voor zijn radiodocu's en deze http://www.muntzvandewint.com/ met cameraman jan de wint And my marlboro light |
|
Hj was een poosje geleden op de radio bij Giel Beelen, wel een grappige kerel volgens mij. |
|
er is inderdaad al een topic van maar hij heerst hard jah in die grot van jezus op een altaar een sticker plakken met 'ik rem alleen voor jezus' Je moeder. |
|
Die sticker zat jaren geleden bij de VPRO gids, maar ik wist niet dat hij dat gedaan had. |
|
Hij heeft Emiel ratelband eens volledig op tilt doen slaan. Dat was erg grappig. Maar het is echt een super irritante kerel denk ik (maar ik moet wel vaak om hem lachen). |
|
hehehe die was ook gaaf jah en dattie in amerika in een tv-kerkdienst meedeed Je moeder. |
|
jep dat was ook toen hij een mis voordroeg in het nederlands, en de strekking was ongeveer dit: "Godverdomme mensen, deze man wordt rijk over jullie ruggen, dus als je van je geld af wilt stort dan op dit gironummer (nummer van tv evangelist)... en zo ging nog 2 minuten door en het mooiste was dat die tv evangelist zei van: dat moeten we binnenkort maar eens laten vertalen And my marlboro light |
|
Dat met die gelovige figuren was wel gaaf idd; wat liet hij ze ook alweer zeggen; 'godverdomme'? Ik vind hem wel gaaf; toch wel best bizar om na de verkiezingswinst van Haider in Oostenrijk verkleed als Hitler met een gasfles op je rug achter orthodoxe joden aan te rennen en van een balkon zo'n speech af te steken. Hoop alleen dat het in detoekomst niet alleen om het groffe gaat maar ook nog steeds om het idee erachter. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was ook best grappig, zij het enigzins lomp. maar toch: |
|
von het helemaal geweldig toen Rob naar emile ratelband toe ging en em ging treiteren met een tjakka imitatie...heerschend! Emile gaf em nog een knietje toe hij niet ophield... Suck my piss |
|
quote: Ja, dat was briljant. Emile liet effe zijn eigen levensfilosofie los. |
|
over Emile: evil shows its true face daarna is de cameraman trouwens op de vuist gegaan met emile maar op robmuntz avonturier kan je al zijn radiodocumentaires downloaden echt een vette aanrader! vooral die over jagen is goed of over het gat in de markt soort parodie op moord fortuijn en instortten WTC vette heersch And my marlboro light |
|
wat een etterbak zou mooi zijn als ie weer eens met ouderwets goed klierprogramma op de buis kwam ... hoe de hazen lopen ... |
|
haha die trillende stem van die bewaker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
God bestaat niet was ook een mooi programma. Jammer dat de "publieke omroepen" geen plek meer te bieden heeft voor dit soort programma's. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Weet iemand of zijn column van enkele jaren terug, over dat wij eigenlijk allemaal hoeren zijn, ergens online staat? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-12-2011 0:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: tof programma was dat ja ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: +100 Irritant mannetje, onnodig provoceren en lekker popi doen. Leeg vat met dito aanhang. Ja hoor... |
|
Een soort intellectuele Terror Jaap inderdaad. Maar goed, ik vind Jaap ook best leuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb altijd medelijden met Jaap. Doe mij deze Jaap maar: Ja hoor... |
|
Jaap Aap, zeker! Maar goed, dat is ook wel buitencategorie natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ach veel diepgang heeft hij niet, maar hij kan soms wel lekker provoceren, en dat is voor mij soms genoeg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Index / Nieuws, actualiteit en media |