|
Auteur: |
|
|
ik heb hem nog niet geluisterd maar vond de mvorige ook niet zoveel aan dus zal dit ook wel niet wat zijn... jammer idd want het oudere werk is (zoals zo vaak) beter... Je moeder. |
|
Qua muziek brengt het inderdaad niks nieuws. Qua lyrics gaan ze wel een enorme stap voorwaards. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb de laatste nog niet gehoord, maar "Ravenous" wist mij wel te pakken. OK hij is wat minder dan "Bloody Blasphemy" maar het raakt me toch. Ook knap dat dat album wel heel anders is dan zijn voorganger en toch weet te boeien. Maar ik ben vast de enige die er zo over denkt. |
|
Ik heb de cd toevallig vandaag gekocht en vind hem wel goed. ik was nooit fan van deze band maar deze vond ik tijdens een luisterbeurt erg goed klinken. zo goed dat ik de cd maar heb gekocht. zo zie je maar weer dat smaken sterk kunnen verschilen. wat ik wel erg slecht vind op deze cd is de Possessed-cover. Die spelen ze op blastseed en dit haalt zo juist de kracht uit dit extreem briljante nummer. Ze moeten het maar bij originele nummers halen want die klinken wel. |
|
Dit is de eerste CD van God Dethroned die ik NIET koop. Ik heb 'm geluisterd en ik vond 'm ronduit saai. Alleen de blastbeat gedeeltes zijn nog wel om aan te horen. The Grand Grimoire blijft opnieuw hun beste plaat... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De nieuwe drummer is wel heel goed... Nabua Vonveilla |
|
Leuk plaatje! vind hem wel de moeite waard. Niet overtreffend maar toch. Immortal Pride |
|
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die afgelopen donderdag God dethroned live heeft zien spelen in Nighttown. (aan de reacties te zien zullen er weinig jaloerse blikken mijn kant opgaan ) De reden van dit optreden was dat een aantal mensen van het conservatorium een paar nummers gingen doen van God dethroned. Wat wel heel grappig was aangezien de meesten nog nooit metal hadden gespeeld. Daarna dus God dethroned die heel wat 'klassiekers' er door heen ragde. (zelfs een nr van The Christhunt) De opkomst was nihil wat niet zo gek was als het onaangekondigt is iig erg vet optreden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
tof, ik sprak net Isaac ook die speelde daar ook mee..... Nabua Vonveilla |
|
de band rullezzz , ravenous is inderdaad vrij jammer maar de nieuwste heeft wel weer wat pakkendere teksten en melodien. |
|
Tja twee gevoelens De ene is vet omdat het nu en dan echt weer terug gaat naar The Christhunt vanwege de overwegende goede trage pasages Maar de andere kant is weer dat het weer allemaal en met name sommige nummers ff iets harder en zwaarder had gemogen Maar toch een goede cd en ben blij dat ze toch nog weer doorgegaan zijn! Cheers |
|
|
|
*klik* |
Index / Heavy Metal |