|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm is heel andere muziek hoor .. Aghast ius veel meer darkwave |
|
Hexerei Im Zweillicht der Finsternis vind ik een zeer goede CD. Ik moet nog maar eens goed naar Hagalaz Runedance gaan luisteren |
|
quote: Wil je me even toevoegen op MSN!? |
|
Ken eigenlijk alleen maar Volven van HR . Super mooi! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ze gaat nu verder met Nebelhexe .. |
|
Helaas wel ja |
|
quote: Ja?? ow dat wist ik niet De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Moet je vaker op de frontpage van ZM kijken .. |
|
quote: Hier kan ik geen mening overdragen, het is namelijk geen(NSBM) metal. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Of op de site van hagalaz, maar ik heb een voorgevoel dat het oud nieuws heerschap Jenje. |
|
quote: Alsof je daar wel verstand van hebt De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Pagan, maar aan je onderschript te zien heb je dara ook een hekel aan... |
|
quote: |
|
quote:Hmm, ik kreeg dat bericht gisteren van Hammerheart in een press-release .. |
|
Waarom luister je gewoon niet wat je leuk vindt. Ieder voorzich natuurlijk. |
|
quote: Onderschrift is het, let op uw taaltypfouten. Sorry vergeef me ik ben dan ook maar een doodgewone hippie hoor. Ken je toevallig Besatt uit Polen, dat is black metal, jij luistert alleen wat jij horen wil NSBM en Hagalaz (pagan, moest er nog bij staan) runedance, zag ze van de week nog in de Matrix in Nijmegen, goeie show? GODLESS NORTH buy it now. |
|
Ik vind dat hagalaz runedance goede nummers heeft, maar haar teksten en lyriek hebben toch een groot new age gehalte. Alles door elkaar heen gegooid. |
|
NP Volven. Tja ze zingt eigenlijk meer verhalen, over de noorse/scandinavische geschiedenis. eerlijk egzegd luister ik meer naar de muziek dan naar de zang (die overigens wel mooi is). |
|
Ik weet dat je meer naar de muziek luisterd jenje, want ze zingt helemaal niet over Noorse/Scandinavische geschiedenis. Ze komt zelf trouwens uit Duitsland. |
|
ohw .. shit ... Hmm veel over northern Shamanism ... lees ik in het boekje ... Zaal daar wel mee verwart hebben ... |
|
Denk het ook, ze verward zelf ook nogal veel dingen. Dus ik kan je het niet kwalijk nemen. |
|
Ik heb gehoord dat carved in stone veel beter is! Maar die moet ik zelf nog uitproberen. |
|
quote:Ze heeft gewoon haar eigen kijk op dingen...net zoals ik ook trouwens. Ze laat zich niet zomaar in een hokje duwen waar gezegd word van;dat mag je wel geloven en dat niet want dat hoort er niet bij.Ze heeft haar eigen ideeen hoe het moet en daar is niks mis mee. Puur individualisme en dat kan alleen maar aangemoedigd worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Was aghast niet nachthexe en nebelhexe? kwelhekse is een belgisch bandje.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |