|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
rose... bloody rose... rose... bloody rose (romantische sepultura) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 17-02-2003 13:46] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Nou, ik denk dat blauw staat voor lucht, vrijheid! echt waar! ik geloof dat echt! ik steek dan ook altijd een blauwe roos in mn oor. |
|
dit topic is blijkbaar te fleurig voor de meesten Toch bijna 10 mensen de kast opgejaagd met een paar plantjes! MU en Wicked Kimmie thanks! Nu nog even een paar kleuren kiezen, volgorde bepalen en een vriendin van mij verrassen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ok, slotje.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
ja zeg, word er nou nog steeds over die klote rozen geouwehoert? Oud Vuil. |
|
Ik heb er ook al zo de schurft in .. Rozen zouden echt massaal vernietigd moeten worden !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: rozen verwelken, schepen vergaan, dit topic zal nergens over gaan The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Mijn rozen zijn bruin .. water geven toch maar de volgende keer |
|
ik heb hier een rode roos hangen. zit in het dartbord, word ook wel bulls eye genoemd. Oud Vuil. |
|
Stokrozen zijn het truest! |
|
quote: quote: en wat zegt die roos? wat is de betekenis The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik heb heeeeeeeeeel veel kleine witte roosjes. En als ik er meer wil, hoef ik alleen maar te headbangen |
|
quote: de roos zegt auw, als ik er weer 3 pijlen in heb gegooid. Oud Vuil. |
|
oja, bloemkoolroosjes zijn ook te gek, met een lekker klontloos papje. Oud Vuil. |
|
broccoli-roosjes dan maar.. |
|
quote: hahah owja gaan we weer ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Een rode roos zegt: ik ben hitsig Een gele roos zegt : ik ben een mietje Een zwarte roos zegt: Kijk uit, ik ben geen echte roos. |
|
Rose tattoo? Yankee rose? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
rozen verwelken, schepen vergaan, dit topic zal nergens over gaan En zoist!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
offtopic plaat, hoort hier niet thuis. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-02-2003 11:32] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
is dat nu een kruiwagen voor zijn eigen buik |
|
zelfs z'n petje kan niet dicht. Oud Vuil. |
|
quote: Wat heeft die vet-mol met rozen te maken? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |