|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De zang doet mij erg vaak denken aan Ozzy Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zekers Alleen het outro is irritant Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Weet iemand trouwens waar dat outro vandaan komt? Hoorde ik die kerel ook al niet eens op Nargaroth's Herbstleyd voorbijkomen? |
|
iemand soms een link voor een mp3 van het nieuwe album ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Dit is idd wel een hele grote omschakeling! (NP voor het eerst: Vilosophe) Maar wel schitterende muziek! Soms hoor ik ook wel wat Katatonia terug zoals op de Viva Emptiness plaat. Maar dit is toch wel een stukje experimenteler! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik was wel eens benieuwd naar deze band, en heb daarom "Ned I Stillheten" gedownload. Het is net of het geluid achter een dikke muur van 10 meter vandaan komt Is er nog een album wat wel een beetje normale productie heeft? Wat is eigenlijk hun beste? |
|
die is van de gelijknamige demo, is inderdaad niet echt aan te horen vind ik zelf... moet je under ein blodraud maane kopen, die bevat enkele oude nummers opnieuw gespeeld/gemixt, veel beter geluid wat de muziek zeker ten goede is gekomen. Je moeder. |
|
Ah, ok! Ik geef hem even een test download, als ie goed is koop ik hem uiteraard |
|
aanrader is mijn mening Je moeder. |
|
Zelfs ik vind hem geweldig, kopen dus De nieuwe manes hoef ik niet eens te horen... Ik weet toch al dat ik er niets aan vind. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik moet nog eens even die demo "Til kongens grav de dode vandrer" vinden. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: http://www.code666.net/webstore/releases/ helemaal onderaan one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Terwijl ik mijn blasfemische hoofd bäng op de machtige tonen van Manes - Ned I Stillheten, spreek ik een vloek uit opdat die born-again-homofielen spoedig zullen bezwijken aan een combinatie van lepra en AIDS. Vilosophe heeft NIETS met METAL te maken; zelfs in Amsterdamse nichtenkringen zou dit uit schaamte niet worden gedraaid. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: U bent nogal op de hoogte van de Amsterdamse nichtenkringen. |
|
Dat klopt, ik lees jouw posts weleens, homo. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Hehehe. Die cd versie van Ned I stillheten is wel belabberd gemasterd trouwens, de tape klinkt veel en veel beter. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
nu een sample van die nieuwe aan het luisteren, tis wel anders... maar wel erg goed Je moeder. |
|
quote: Hmmm, ik wist niet dat het HIV-virus ook iemands vermogen tot het formuleren van samenhangende antwoorden kon aantasten. Maar je bewijst het maar eens te meer. |
|
he klefbekjes, ontopic gvd! enneh, vind dat nieuwe album voor zover ik gehoord heb (dat sampletje dus) wel vergelijkbaar met porcupine tree. Je moeder. |
|
quote:heersch quote:is dat voor mij positief ik heb 'm wel leuk maar luisteren is natuurlijk een ander verhaal |
|
Ik vind het zeker niet slecht klinken, wil nog wel de rest even uitchecken alvorens tot aanschaf over te gaan. Verder vind ik de vergelijking met Porcupine Tree maar een heeeeel klein beetje kloppen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Juist, ik vindt 't eerder een mix tussen Radiohead, Arcturus (Masquerade Infernale) en in the Woods (Strange in Stereo) en nog wat andere oppergoden. Ik weet ook nog niet of ik het goed vind, maar 't is toch zo wie zo een groei-cd. |
|
gvd ik heb gister na enkele seconden van het eerste nummer den nieuwe cd des manes 'm heeeeeeel hard richting de industrial gothic homo kamer van m'n zusje getrapt, zeker mijn grootste miskoop ooit |
|
hmm ik heb em ook en hij kan me eigenlijk wel bekoren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |