IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Monolith Deathcult mp3 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2003 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hun website neem ik aan.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 22:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hehe, ik dacht dat jij mischien die dingen verpatste


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2003 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor, ik ben Inside-Lie niet ...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 22:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

oh.


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 22:48 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

De demo is te bestellen op www.monolith-deathcult.com

Je kunt beter wachten op de cd, daar staan de 4 promonummers ook op, maar dan beter en sneller..


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 22:49 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

oh? en wanneer gaat die uitkomen?


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 22:57 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

21 maart!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 22:59 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hmm,kan ik die tegelijk met leng tch'e bestellen, die is dan hopelijk ook uit.


No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-03-2003 23:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 februari 2003 21:38 schreef Monolith het volgende:
Ok nog 1 keer.

-We speelden voor nop.
-De entree was gratis
-De PA was stuk

-Monolith MOET getriggerde bassdrums hebben

We zijn niet arrogant, dat heet professioneel.

Gesnopen? Tot zaterdag!


hehheh, hebben jullie wel eens een weekje ofzo in zaaltjes in tsjechie gespeeld? daar ben je blij dat je niet onder stroom komt te staan door openliggende kabels etc.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2003 14:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 21:21 schreef Monolith het volgende:
Die mensen hadden er niets aan gehad als er een halfgebakken Monolith had gestaan.




Ik dacht dat jullie op een/tiende van jullie capaciteitien nog iedereen "eruit rossen". "halfbakken" moet dan helemaal geen probleem zijn,toch?


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 08-03-2003 17:43 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Dat is ook wel zo, maar de crowd moet toch horen wat we spelen?

en de PA was dus stuk.

Een Ferrari rost ook een Lada eruit, maar dan moeten er wel wielen onder de auto zitten.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 08-03-2003 18:47 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

ik kan wel begrijpen dat jullie zonder PA niet spelen.De bassdrums moeten getriggerd worden,dat hebben wij ook.Ik heb een keer een geluidsman meegemaakt die triggeren onnodig vond omdat er niets boven een echt bassdrumgeluid gaat.nou, ik kan je vertellen je een dikke bassbrij hoorde omdat bassdrums langer doorgalmen dan met triggers.dan kan het publiek er ook niks van maken.
Ikzelf zou dus ook niet spelen



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-03-2003 21:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

@ Katablaster:
Ik hoop dat je die man hebt verteld dat je gewoon met triggers speelt als jij dat wil?

@monolith:
De andere bandjes speelden wel. Hoe deden die dat dan met zang? Of was het een heeeeeeeeeeeel klein zaaltje?


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2003 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 17:43 schreef Monolith het volgende:
Dat is ook wel zo, maar de crowd moet toch horen wat we spelen?

en de PA was dus stuk.

Een Ferrari rost ook een Lada eruit, maar dan moeten er wel wielen onder de auto zitten.


idd, en geloof het of niet, ik vind het een goed streven als een band alleen optreed als ze goede kwaliteit kunnen leveren. Als je eens wist hoeveel beginnende bands ik al heb zien optreden die alleen maar ruis produceerden. Daar hebben ze alleen zichzelf maar mee want 99% van het publiek keurt zo een band geen blik waardig. en dat is toch niet de bedoeling van een optreden.


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 08-03-2003 21:48 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 8 maart 2003 21:43 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, en geloof het of niet, ik vind het een goed streven als een band alleen optreed als ze goede kwaliteit kunnen leveren. Als je eens wist hoeveel beginnende bands ik al heb zien optreden die alleen maar ruis produceerden. Daar hebben ze alleen zichzelf maar mee want 99% van het publiek keurt zo een band geen blik waardig. en dat is toch niet de bedoeling van een optreden.


Verschrikkelijk wijze woorden Attila



Monolith
Usericon van Monolith
Posted 09-03-2003 11:37 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

\"@monolith:
De andere bandjes speelden wel. Hoe deden die dat dan met zang? Of was het een heeeeeeeeeeeel klein zaaltje?\"

DE ZANG WAS OOK HET PROBLEEM NIET, DE T.R.I.G.G.E.R.S. WAREN HET PROBLEEM. Het was een heel klein zaaltje ja.

Treed jij uberhaupt nog welop met Voleg?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-03-2003 13:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

:\'(


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-03-2003 16:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 11:37 schreef Monolith het volgende:
DE ZANG WAS OOK HET PROBLEEM NIET, DE T.R.I.G.G.E.R.S. WAREN HET PROBLEEM. Het was een heel klein zaaltje ja.
Temper, temper. Wat ik ermee bedoelde te zeggen is: de zang wordt over het algemeen (net als triggers) toch ook over de pa uitversterkt. Als de pa het niet deed, hoe deden de zangers van de andere bands dat dan? Zongen die over een combo'tje dat ergens was opgescharreld, ofzo? Of was het, zoals ik al suggerreerde, een dergelijk klein zaaltje dat ze lomp onversterkt overal overheen bulderden?

quote:
Treed jij uberhaupt nog welop met Voleg?

Als Voleg optreedt, dan is dat met mij, ja. Alleen spelen we niet zoveel. Dat heeft overigens niet zozeer te maken met het feit dat we een hekel hebben aan de underground, maar dat de underground een hekel heeft aan ons.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 11-03-2003 13:04]


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 16:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 21:38 schreef Monolith het volgende:
We zijn niet arrogant, dat heet professioneel.



TJAK! Je hebt 100 procent gelijk!

Er honderden bandjes zijn die maar wat aan staan te klootzakken op het podium met waardeloze backline, ongestemde drumstellen om over de waardeloze zaalmix nog maar niet te spreken.. Sja.. Het maakt dan dus geen fuck uit hoe of wat je speelt omdat het toch een vieze brij is die uit de speakers komt, bwargh..

Ik haat "geluidstechnici" (dat is teveel eer voor de PRUTSERS die ik een aantal keren heb mogen meemaken) die je optreden verkankeren met
-een waardeloze zaalmix
-een waardeloze monitormix
-totaal gebrek aan inlevingsvermogen en interesse in de band (vragen die klojo's ooit HOE je wilt klinken..)
-het negeren van verzoekjes de monitormix bij te regelen

Daarom, als je als band een goede set neer wilt zetten moet je wel op je eigen spullen spelen, met je eigen geluidsman. Ik geef Monolith geen ongelijk dat ze besloten niet te spelen omdat ze zeker wisten dat ze niet zouden klinken zoals ze willen.

Maar ja, een band die moeite doet om zo strak mogelijk te spelen, een toffe show neer te zetten en een goed zaalgeluid te hebben is natuurlijk commercieel en arrogant bezig

Nee, het is leuk een band te zien waar je alleen de basedrum van hoort, een zoemende bas, vaag op de achtergrond gitaar en ergens toch nog een vleugje zang.

WAT HAAT IK DIE HONDEN VAN GELUIDSTECHNICI DIE JE OPTREDEN MOEDWILLIG VERKLOTEN

Zoals die debiel in de Baroeg.. Goedbedoeld amateurisme.. Goedbedoeld, maar niet profesioneel.. Verre van profesioneel zelfs


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2003 17:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jah okej daar is iedereen het wel mee eens maar om dan gelijk niet meer te gaan spelen...? er zijn wel mensen in het publiek die monolith willen zien spelen... lekker aardig voor hun...

-edit: snaack speelt niet in monolith -

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-03-2003 17:03]


Je moeder.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-03-2003 17:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hej, snaack, wel eens aan een vaste geluidsman gedacht, zo 1tje die je zelf meeneemt?

werkt prima voor ons.

*tiepvaud*

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-03-2003 17:32]


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 17:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Karnivoor: tuurlijk is dat lullig, maar dat valt de BAND niet te verwijten, de ZAAL wel.. Monolith heeft de PA niet geregeld toch

@WIm: Een vaste geluidsman zou wel heerschen ja! we hebben wel een studionerd in de band (heeft zijn 2e opleiding studiotechniek bijna voltooid ) dus wellicht kan 1 van zijn studiemaatjes het geluid bij ons doen.. Had ik nog helemaal niet aan gedacht!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2003 18:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 16:27 schreef Snaack het volgende:
TJAK! Je hebt 100 procent gelijk!

Er honderden bandjes zijn die maar wat aan staan te klootzakken op het podium met waardeloze backline, ongestemde drumstellen om over de waardeloze zaalmix nog maar niet te spreken.. Sja.. Het maakt dan dus geen fuck uit hoe of wat je speelt omdat het toch een vieze brij is die uit de speakers komt, bwargh..



idd, ik wil al die voorprogramma's niet de kost geven die hun eigen ruiten ingooien door een waardeloos optreden weg tegeven (wat betreft geluid).

In de regel gaat niemand voor een voorprogramma, ze storen soms zelfs omdat je toch de hoofdact wilt zien. Als je dan speelt zorg dan dat je de aandacht trekt door een goed geluid neer te zetten en professioneel over tekomen. Wil een zaal (of hoofdact) niet aan de minimale eis voldoen voor een goedgeluid? Eer aan jezelf houden en niet spelen (en al dan niet een middelvinger opsteken).Anti-reclame werkt echt niet.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-03-2003 20:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2003 18:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Wil een zaal (of hoofdact) niet aan de minimale eis voldoen voor een goedgeluid? Eer aan jezelf houden en niet spelen (en al dan niet een middelvinger opsteken).Anti-reclame werkt echt niet.


wat wel handig is, zet zoiets gewoon in je contract, als band zijnde. de zaal moet zoiets toch tekenen en zo kun je meteen de boel kort sluiten vwb minimale eisen aan een p.a. etc.


Oud Vuil.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 13-03-2003 22:44 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Hoeraaaaa !!

Aardschok 8,7
Rocktribune 9

Yeah!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen