|
Auteur: |
|
|
Godzijdank, die hebben afgezegd om met Ozzfest door Amerika te toeren.. |
|
jammer |
|
Kan er niet een filter op de woorden 'Cradle' en 'Filth'? |
|
Nee, laat dan maar zitten Ik, Wil Schuurman |
|
tja, iets toevoegen aan wacken deden ze toch nie, 1 pot scheit zooi daar. |
|
Vervanger is trouwens In Flames en 2 nieuwe bands: Soilwork Masterplan Best netjes zo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mweh ... ik wacht op de andere 80's reünies Ik, Wil Schuurman |
|
YYYEEEEAAAAHHHHHHHHHHHHHH masterplan is gaaf trouwens !!!!! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-02-2003 20:38] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
yeah arme amerikaanse ozzfestgangers, alleen moet er toch wel iets heel erg goeds op de line up van wacken komen want ik twijfel of ik ga "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: possessed en ik ga "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dan maar leuzen naar masterplan roepen |
|
quote: En naar primal fear en in flames, tenzij ze lekker wat jester race gaan spelen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Primal fear was een toffe live band, al 2 keer gezien ... hehe .. veel bier zuipen natuurlijk !! Laten we soilwork dan maar prikken Arrebar: er zullen vast nog wel een lading bands van uw smaak bijkomen. Wacken heeft een vrij hoog thrash & heavy gehalte ieder jaar !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Meer blues op wacken!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:In Flames! Toffe festivalband!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
Index / Concerten |