|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
a.s. zaterdag, 22/02 2003 zal er in Venlo, in Perron 55, een Metal Night worden gehouden. Er zullen deze avond 4 bands spelen en het begint om 19u, de voorverkoop kost € 7,- en op de avond zelf € 8.- De bands die zullen spelen zijn : - Mangled - Inhume - Disavowed - Spawn of Possesion http://www.perron55.nl/ Ik ga er in ieder geval heen, wie nog meer ??? [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 18-02-2003 18:56] |
|
Bonnie |
|
Dat klopt, en vooral bm mis ik ontzettend hier in Limburg. Waarom? Dat mag Joost weten. |
|
Ik heb zelf vaker blackmetal en ook andere metal geprogrammeerd her en der alleen er komen altijd dezelfde mensen kijken en nooit of zelden iemand van verder dan de omringende plaatsen/dorpen. Maar goed,22 maart in Panningen mijn eigen festival met thrash-en deathmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Trouwens Snagger, ik ben stil aan bezig een BM avond te organiseren in de nieuwe Bosuil. Wel komen dan he! |
|
het wordt zaterdag een vet feest |
|
quote: o? had het zelf ook al aan luc voorgesteld... moet wel allemaal via mojo daar he.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
vind wel cool dat bosuil heel veel aan metal enz doet |
|
en het wordt beter en beter en beter alleen is het balen dat er veel via mojo geregeld gaat worden.... maar gelukkig hebben we de woensdag nog.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
veel dingen moeten via boekings kantoren, is misschien zelfs beter -> alles is in orde, geen communicatie problemen enz.. nadeel dat t duurder wordt en niet alle boekings kantoren goed lopen |
|
ikkuh ben dr |
|
quote: bij de bosuil zjin er nauwelijks problemen geweest....1 keertje met evergrey maar dat is weer goed gekomen.... Er zijn hier veel bands * begonnen* op de woensdagavond....de maggots bijvoorbeeld wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
das mooi, ga je dan even mee naar buiten... |
|
quote: tuurlijk |
|
quote: hmmmm: a.s. Zaterdag idd metalnight te Venlo/Perron55, wel jammer dat schijnbaar niet iedereen weet dat Vile (US) zal headlinen (zelfs perron55 hier vandaag nog over moeten mailen!!!) dit is dan ook alweer de 3e dag van de "Violating Europe" tour |
|
quote: vergeten ze gewoon de headliner. Die progammeurs zijn vast heel erg betrokken bij metal concerten . Ik ga donderdag niet me naar Venlo denk ik, of ze moeten me nog weten over te halen (Vincent en co.). Ben donderdag iig wel in de goudvishal! olé |
|
quote: jij moet komen!! anders ben ik dalijk de enig vrouw, haha [Dit bericht is gewijzigd door Helena op 18-02-2003 23:26] I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Ik ben ook vrouw !!! |
|
TJOKKEFOLL! ende heavy metal |
|
Ik ben er ook, probeer ff naar Inhume te gaan kijken |
|
ff voor de duidelijkheid hier de line up voor zaterdag: deuren open 19:00 Spawn of Possession Inhume * Disavowed Mangled ** Vile deuren sluiten ? 20-02 Goudvishal, Arnhem, Netherlands * 21-02 De Buze, Steenwijk, Netherlands * 22-02 Perron 55, Venlo, Netherlands * & ** (enige gig met alle 5 de bands ) 23-02 Black Pes, Prague, Czech Republic * 24-02 k17, Berin, Germany * 25-02 Leszno, Poland * 27-02 Arena, Vienna, Austria * 28-02 juz&filter, Bamberg Germany * 01-03 Kulturwerk, Sersee, Zwitzerland * 02-03 L'Usine, Geneva, Zwitserland * 06-03 L'Astrobal, Orleans (Paris), France ** # 07-03 Salle des fêtes de Aussonne, Toulouse, France ** 08-03 Ritmo & Compas, Madrid, Spain ** 09-03 Le Son, Coimbra, Portugal ** 11-03 Le Koslow, Bordeaux, France ** # 13-03 Nancy, France ** # 14-03 The Frontline, Gent, Belgium ** 15-03 Trapman, Schagen, Netherlands ** 16-03 013, Tilburg, Netherlands ** # Plus Korum (Fra) |
|
ik heb er zin in!!! |
|
Ik ben er hoogswaarschijnlijk ook !! |
|
Sjit! Ik kan niet I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Nou, dan kom ik ook niet. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |