IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : MU
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-08-2001 1:09 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Madeline is niet blij...haar lieve toekomstige echtgenoot heeft te horen gekregen dat hij herexamens heeft...hij is bang dat hij het niet haalt...Ik loop ook op de tippen van m'n tenen...what are we to do?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 18-08-2001 11:05 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

in ieder geval veel geluk toegewenst


I love the smell of painted miniatures in the morning


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 18-08-2001 14:58 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ach
drukte om werk of studie?
dat zijn van die dingen die minder belangrijk zijn, jullie hebben elkaar en vrienden enzo en het zwaremetalen forum
dat zijn belangrijkere dingen




Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-08-2001 15:48 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zoals mijn voorganger reeds noemde, u heeft elkaar, en dat is het belangrijktste. Toch heel veel sterkte gewenst, ik zal voor u en JD duimen.


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-08-2001 17:06 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Veel sterkte.....*knuffel*


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-08-2001 18:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Komt wel in orde!!! Ik ken niemand die geen herexamens heeft buiten mezelf en diegenen die al gaan werken, maar alvast sterkte!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-08-2001 20:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Thx voor de steun,folks-JD is jullie dankbaar

Ben inmiddels al een tijdje van school(9 jaar) en unief(3 jaar)af,maar weet verdomd goed wat herexamens zijn-ik wens het niemand toe!!

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 18-08-2001 20:06]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2001 20:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nou, suck6 dan maar. Ik ben zelf al 4 jaar van school af en heb die rotherexamens nooit gehad(Kweetookniehoedakomp; Het laatste jaar geen ene reet gedaan!)
Lijkt me wel heel irritant!

EDIT: GVD ik tik de hele tijd met mijn LINKERhand een letter te weinig!!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 18-08-2001 20:23]


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen