|
Auteur: |
|
|
in ieder geval veel geluk toegewenst I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
ach drukte om werk of studie? dat zijn van die dingen die minder belangrijk zijn, jullie hebben elkaar en vrienden enzo en het zwaremetalen forum dat zijn belangrijkere dingen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Zoals mijn voorganger reeds noemde, u heeft elkaar, en dat is het belangrijktste. Toch heel veel sterkte gewenst, ik zal voor u en JD duimen. Dead things grow from deep inside... |
|
Veel sterkte.....*knuffel* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Komt wel in orde!!! Ik ken niemand die geen herexamens heeft buiten mezelf en diegenen die al gaan werken, maar alvast sterkte! |
|
Thx voor de steun,folks-JD is jullie dankbaar Ben inmiddels al een tijdje van school(9 jaar) en unief(3 jaar)af,maar weet verdomd goed wat herexamens zijn-ik wens het niemand toe!! [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 18-08-2001 20:06] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nou, suck6 dan maar. Ik ben zelf al 4 jaar van school af en heb die rotherexamens nooit gehad(Kweetookniehoedakomp; Het laatste jaar geen ene reet gedaan!) Lijkt me wel heel irritant! EDIT: GVD ik tik de hele tijd met mijn LINKERhand een letter te weinig!! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 18-08-2001 20:23] |
Index / Algemeen |