|
Auteur: |
|
|
Ik wil graag weten wie er hier allemaal utopia spelen Als je niet weet wat t is kijk dan ff op http://games.swirve.com/utopia Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Ik ben ook fanatiek utopia speler aangenaam Immortal Pride |
|
Vroeger (4 jaar terug ofzo) wel heel fanatiek gespeeld, net als Earth 2025. Alleen werd ik toen echt gek van de multiplayers (waar niets aan gedaan werd) of de inbalans in het spel, dus ben ik er op een gegeven moment maar mee gestopt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
huisgenoot van mij is er bijna 24/7 mee bezig. Strats enzo bedenken en dingen uitrekenen enzo |
|
Heb het een tijdje gespeeld maar dat achterlijke rekenen steeds...ben er dus inmiddels mee genokt... |
|
quote: welke server zit je, WoL of BF Ik zit nu op 170k nw Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Ik heb 5 ages Utopia gespeeld en na een tijd van rust ben ik weer terug op alle 2 de servers.Halfling en Dwarf |
|
tsk tsk, een multi. foei Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Ik speel Dominion. |
|
Heb ook een tijdje gespeeld, maar door tijd gebrek is het nooit echt wat geworden. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ben ook een fanatiek speler, zit nu op 220k nw (WOL) [Dit bericht is gewijzigd door carnal forge op 20-02-2003 13:33] |
|
Ik wil bij deze alle actieve spelers uitnodigen om bij de alliance te komen waar ik bij zit www.avidgamers.com/BoDragon Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Ik ben er ook een paar dagen geleden mee begonnen. Het is wel leuk aangezien je zelf kan weten hoeveel tijd je er in wilt steken. Op zich kost het elke dag 10 minuutjes, maar als je alle strats en offensive/defenive zooi precies wilt gaan uitrekeken kun je er flink veel mee bezig zijn. Vind het wel een leuk spelletje, hoewel ik nu nog onder Protection ben (gelukkig ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Grote allience?? op zich heb ik het niet zo op alliences maar een kleine is nog wel te doen. |
|
Mensen die nu nog actief zijn met utopia of earth 2025 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb het een hele tijd gespeeld (Elf Rogue voornamelijk), maar een keer een tijd geen compu gehad...en daarna maar gaan ZM'en |
Index / Algemeen |