|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
shit, kan ik niet meer onder een andere naam die zooi afzeiken Je moeder. |
|
pssst, dan moet je een wachtwoord invullen wimpie Je moeder. |
|
quote: Visstick was het toch? |
|
username: Jenje password: gothicboy666 -kut deze staat niet in onzin - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-02-2003 23:50] Je moeder. |
|
nietus! Name : Karnivoor PAssw : spankmeharder |
|
Way to go Paul! Goede actie (denk ik). Ik hoop dat daarmee dat anonieme gezeik afgelopen is, laat die ettertjes voortaan maar tonen wie ze zijn Overigens merk je volgens mij direct dat het aantal posts op de frontpage flink is afgenomen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is wel jammer want bovenaan alle browsers staat "Zwaremetalen.com - Heavy Metal - Gothic - Black Metal - Dark Wave - Death Metal - Power Metal" |
|
Shit heej, moet ik nu een account gaan anamaken ??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Je zit ons in de maling te nemen of niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: wie ?!? ik ?!? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: *Grom* The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Je kan het zelfde account gebruiken als op het forum. |
|
quote: Fire, grappenmaker Dat weet hij best Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hehe, gewoon klant vriendelijk blijven En er kunnen altijd n00bs rondhangen die dat niet weten en niet durfen vragen |
|
quote:Ik moet plassen... Touché, pussycat! |
|
En eindelijk van "Count Krieg" "Little Krieg" Krieg dit, Krieg dat enz af! |
|
quote: Ik vind het ook een goede maatregel, nou maar hopen dat ze zich niet allemaal aanmelden en 't forum komen verzieken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
wat is eigenlijk "superbar" op de frontpage? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
vind ik een goede actie! |
|
quote:?? leg eens uit |
|
quote: als ik een bericht wil plaatsen op de frontpage, vraagt hij of ik superbar wil ja of nee ... dan onthoud ie mijn wachtwoord .. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wat ik me dus afvraag: op de frontpage worden vaak discussies gehouden, die later (of eerder) vaak nog 'ns overgedaan worden op het forum. Zou het misschien niet makkelijker (mogelijk?) zijn om in plaats van op de frontpage zelf te lullen, er een nieuwe topic op het forum aangemaakt wordt, en er daar dan een linkje naar komt op de frontpage? 'k Weet natuurlijk niet of het doenbaar of nodig is, maar 't leek me wel handig om die twee dingen wat meer te centraliseren en samen te trekken. (komt er misschien ook 'ns wat meer volk de frontpage lezen) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
doenbaar is het zeker, zie www.vcdquality.com daar doen ze namelijk hetzelfde, elke VCD die gereleased word is automatisch een topic van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het is wel degelijk heer Krieg. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |