|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er vanavond allemaal naar Ome Yngwie ?? Ik ben zeker van de partij. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik zou gaan maar niemand gaat mee en kheb geen zin om helemaal alleen te gaan |
|
Dus... Evil pietje Ratje Shakeel...... gewoon komen dat wordt lachuh.. |
|
Hmmm.... niet echt veel Yngwie-adepten hier op ZM zie ik wel Ik zal er in ieder geval niet minder lol om hebben BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet. En dan houdt het op. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nee ben niet van de partij, alhoewel Meneer Yngwie echt wel ok is |
|
Mensen die gisteren yngwie gezien hebben vertel hoe het was! speelde hij geweldig/slecht? Hoe was het geluid (waarschijnlijk HARD zoals altijd bij yngwie ) welke nrs speelde hij? |
|
Ja, ik was er, ik vond het geluid inderdaad hard. Tevens ben ik erachter gekomen dat ik zijn muziek en zijn gejengel toch een beetje een-pot-nat begin te vinden. Het lijkt wel alsof hij niet langzaam kan spelen en telkens de automatische piloot op zn vingers zet waardoor er elke keer dezelfde (soort) solo uit komt. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
Hmm komt misschien omdat hij keer op keer de harmonische ladders gebruikt heb je misschien een playlist van welke nrs hij speelde? |
|
kep m nou voor de eerste keer gezien en dat wilde ik zo houden, ik hou gewoon nie van patser gitaristen als hem... Hij valt steeds in herhaling, en hij kan alleen maar snel spelen. Geef je noten eens de ruimte om te ademen.. Daarnaast is t een arrogante lul, en denkt tie dat tie t licht heeft gezien En z'n geluid is KUT |
|
Speelde hij black star en icarus dream suite 4 dan niet? die nrs hebben toch wel langzame en mooie stukjes |
|
quote: Black star heeft tie nie gespeeld, terwijl dat schema wel passeerde hahahahaha... Die vent valt al 20 jaar in herhaling, hij zou zijn spel eens wat meer moeten doseren.. |
|
Hij staat toch al meer dan 20 jaar aan de top.... moeten wij maar eens eerst zien te bereiken hahahaha |
|
quote: Das waar.. aan de top van z'n Ego berg |
|
Ja idd hahahahah lol |
|
quote: DAMN GEEN BLACK STAR haha wel grappig dat dat schema langs kwam |
|
quote: hahahahahaha |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |