IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : War (de BM-band) Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 13:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

//OT:
Zal wel een topic over geweest zijn maar DE SEARCH IS KAPOT

Ik hoor voor het eerst iets van deze gasten.
Dat beukt heeeeeerlijk
Ultra-simpele recht-toe-recht-aan snelle BM met veul thrash invloeden.
Zeg maar een NOG simpelere, snellere en minder melodische Destroyer666.

Ik vroeg mij iets af over die 3 gasten (de drummer niet): klopt het dat dit weer zo'n allstar band is met mensen uit verschillende "andere" bands die voor een "1-off projectje" bij elkaar kwamen?

Zijn er andere albums behalve "We Are War" of plannen ertoe?

Binnenkort te neerladen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2003 13:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hey, beschrijving klinkt goed!

Heb je daar een cd van gekocht oid?

Hmmz, schade, ik heb sowieso geen tijd om die bij jou te komen luisteren eigenlijk .

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-02-2003 13:54 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb 1 cd van die gasten "We Are ...Total War"

ik had het eigenlijk in mijn Death Metal folder staan maar dat is bij nader inzien wel een beetje misplaatst...

Tis best tof ja ... simpel idd.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 13:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 13:50 schreef TNightmare het volgende:
Hey, beschrijving klinkt goed!

Heb je daar een cd van gekocht oid?

Hmmz, schade, ik heb sowieso geen tijd om die bij jou te komen luisteren eigenlijk .

Inderdaad, voor 5 euri van Havoque overgenomen onlangs. Zoals gezegd: binnekort available. Uurtje misschien.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 13:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 13:54 schreef Claw het volgende:
Ik heb 1 cd van die gasten "We Are ...Total War"

O? Het woordje "total" erbij??
Mijn CD is uit 1999 en heet "We Are War", 3 woorden dus....

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 20-02-2003 14:07 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

War bestaat uit wat bekendere namen...zoals David Parland alias Blackmoon (Necrophobic, Dark Funeral, Infernal), David Larsson (In Aeternum) en All (Vondur, Opthalamia en Apbruptum). Het schijnt ook zo te zijn dat Lars Sozke van Hypocrisy deze cd heeft ingedrumd, maar dat weet ik niet zeker...kan me alleen zoiets herinneren.

Recensie van "We are War"
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=927

Discography:
Total War - 1997
We Are War - 1999
We Are...Total War - 2001

De laastse cd is dus eigenlijk de 2 eerste cd's bij elkaar en telt 14 nummers.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-02-2003 14:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Yep dat klopt; die 14 nummers, die cd heb ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 20-02-2003 14:12]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 20-02-2003 15:09 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Op de eerste cd 'Total War' drumt Peter Tagtren en op de 2e Lars Szoke.

Hun eerste klinkt veel beter vind ik... qua geluid en qua drums.

Maar het heerscht!!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-02-2003 15:43 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

I am eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!!! Aaaargh. Al jaren favoriet ceedeetjen!

Je kan me de bout hachelen!

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-02-2003 16:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

you are NOTHING BUT ,.,.,,,...

lees de texten eens...grappig

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-02-2003 16:05]

Suck my piss

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-02-2003 16:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hebben ze liedjes genaamd Sons of War en Satan en Killgod? dan ken ik ze beetje!
Ben van plan om er een LP/CD van te bestellen!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 17:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Op mijn CD staan o.a. "Soldiers of Satan" en "Kill God"

viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 20-02-2003 19:22 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

whoehaha, een War-topic, gaaf !
Simpele, snelle, nihilistische, oorlogverheerlijkende en allesvernietigende Black Metal...

Was ooit eens een projectje van allerlei bekende gasten, hebben idd hun twee cd's bij elkaar opgeflikkerd, maar Blackmoon en It zijn wel weer bezig met iets. Is dus nog niet uitgestorven, beter !

Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-02-2003 19:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan hier de mededeling dat deze band niet meer bestaat!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-02-2003 19:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

now downloading...

ik heb vorig jaar in een of ander Canadees blad (Unrestrained magazine) iets gelezen over War

re- releases van We Are War, en We Are Total War ofzo?

(ik ga NU het topic doorlezen )

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-02-2003 19:53 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Dit is de meest fucking ongecensureerde rechtse racistische band die ik ken.
Als je dus een linkse bal bent ga hier dan niet naar luisteren...

"Step aside, for the superior race, you are nothing, but worms!"

"I, am elite!"

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 20:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb geen teksten meegekregen in de Digipak

viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 20-02-2003 20:07 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 19:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan hier de mededeling dat deze band niet meer bestaat!

Damn, dat meen je niet ! Had begrepen dat Blackmoon en It (de blackmetal dwarf) weer een beetje aan 't oefenen waren om weer eens wat uit te brengen. Damn !
Hoe kom je daar bij, is dat een officiele melding ofzo ?

Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer

Vampire Ricardo
Posted 20-02-2003 20:16 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

It hoorde ook niet bij War, dat was All. Misschien dat Blackmoon en It een nieuw project in het leven roepen...maar dat WAR niet meer bestond was al een lange tijd bekend in ieder geval....vanaf het begin was er al gezeik met Blackmoon, Necropolis en Blackmoon's label Hellspawn. Had ik volgens mij in een oude Nordic Vision gelezen.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-02-2003 20:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 20:02 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb geen teksten meegekregen in de Digipak

In de jewelcase ook niet

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Hub de Gallier
Posted 20-02-2003 20:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 20:07 schreef viesmannetje het volgende:
Damn, dat meen je niet ! Had begrepen dat Blackmoon en It (de blackmetal dwarf) weer een beetje aan 't oefenen waren om weer eens wat uit te brengen. Damn !
Hoe kom je daar bij, is dat een officiele melding ofzo ?
Hier heb ik eerder al eens een officieel persbericht van gelezen,weet effe zo gauw niet meer waar
Wel klopt het dat er ook problemen waren met hun label die een cd niet rechtmatig heeft uitgebracht.Ik zal zodra ik iets meer tijd heb eens effe in mijn archief opzoeken hoe het precies zat!

Vampire Ricardo
Posted 20-02-2003 20:53 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 20 februari 2003 20:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wel klopt het dat er ook problemen waren met hun label die een cd niet rechtmatig heeft uitgebracht.Ik zal zodra ik iets meer tijd heb eens effe in mijn archief opzoeken hoe het precies zat!

Het hele verhaal met labels en gezeik van het album staat in de Nordic Vision, weet alleen niet effe meer welke...zal het ook nog eens opzoeken

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-02-2003 21:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WAR is idd zo'n incestbandje van o.a. Blackmoon en ALL. En zoals ik zonder uitzondering alles van die gasten geen reet aan vind, is dat ook hier het geval .

Damn. Wat is de spoeling daar in het Noorden toch eigenlijk dun tegenwoordig.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 21:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben een groot liefhebber van incestbandjes.

No meat is sweater

Hub de Gallier
Posted 20-02-2003 21:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 20:53 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Het hele verhaal met labels en gezeik van het album staat in de Nordic Vision, weet alleen niet effe meer welke...zal het ook nog eens opzoeken

Zou goed kunnen.Ik weet wel zeker dat het ook in een uitgave van Slayermagazine staat.Weet effe niet meer welk nummer.Zal ik wel eens opzoeken

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-02-2003 22:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 21:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zou goed kunnen.Ik weet wel zeker dat het ook in een uitgave van Slayermagazine staat.Weet effe niet meer welk nummer.Zal ik wel eens opzoeken

Hey, welke Slayer mags heb jij eigenlijk allemaal?

Ik las laatst voor het eerst een nummer (#17, de laatste geloof ik, met dat Jon Nodveidt interview)

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com