|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oooh, dan gaat iedereen net zo snel als ik met m'n wanadoo cable, net goed, kan iedereen eens meemaken wat ik elke dag meemaak. maar tis wel een bizar feit, maar het verbaasd me eigenlijk nix. Oud Vuil. |
|
Verbaasd me niks, k'heb eerder al gelezen dat Bush in samenwerking met de FBI in de komende vijf/tien jaar wil gaan werken aan een systeem om "dissidenten" te bestrijden in de naam van oorlog tegen terrorisme, maar dan op internet... De FBI verwachtte dat ze over tien jaar of zo het hele internet konden censureren en afspeuren op iedereen die "anders" denkt (persoonlijk denk ik niet dat dat kan), maar het feit dat ze er serieus mee bezig zijn is al beangstigend genoeg imho... [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 21-02-2003 9:28] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Waarom is het dom dat Bush het WWW uit de lucht kan halen? Dat is best slim van hem hoor! Ik vindt het overigens een stuk angstaanjagender dat Amerika Nederland mag binnenvallen als er een vermeende terrorist in ons land zit. Een tijdje zonder internet is een stuk minder erg als een M-16 op je gericht, zeg ik altijd maar.. Verliezers.... Dit slaat nergens op. |
|
Verdomme, ik zit nu op stage en zonder I net hou ik dat niet vol. Bush Immortal Pride |
|
oproepje: wie stopt er een kogel in bush ze kop |
|
quote: Als jij me ticket betaald.. Ik zie me al bij de douane: Beambte - Business or pleasure Sir? SnaacK - Pleasure KABLAM |
|
maareh, wie zegt dat die twee niet samen kunnen gaan? Touché, pussycat! |
|
[quote Snaack]Als jij me ticket betaald.. [/quote] Joh, is dat alles? Goed, dan hebben we wel een deal. Ik betaal je vliegtuigticket en jij zorgt voor wapen, munitie, alibi, etc. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 22-02-2003 19:24] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
mmm het internet platleggen. ummm ben ik de eenigste die hier een probleem mee ziet. hoe ga je dat in gods naam doen? in een mega grote STEL dat het hem lukt. (vanaf een of andere mega server in america mac adressen naar zichzelf gaan toewijzen?) dan is (zoals al eerder is gezegt in dit topic trouwens) het even zorgen dat we america buitensluiten. (en dat hoeft dan ook maar op een aantal punten te gebeuren geloof ik, want zoals iemand anderes ook al zij het ineternet bestaat uit een aantal grote segmenten.) en klaar is kees, bush heel 'zijn' internet down, ummm en wij missen een boel spam in onze mailbox? of kunnen niet meer naar www.operawinfrey.com? |
|
Het worldwide web uitschakelen (dmv. een Amerikaanse wet), en daarmee ook meteen de wereldeconomie gigantische schade toebrengen is een terroristische aanval tegen de rest van de wereld. Make no mistake about it, daarmee zullen de Amerikanen vooral zichzelf pijndoen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Bush mag alles man...zelfs bij mij thuis komen als hij LP's van S.D.I. mee heeft. Heeft er iemand trouwens zijn e-mail adres? [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 04-03-2003 13:39] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Vandaag heeft UPC iig mijn internetverbinding platgelegd... verschil van mening betreffende een openstaand bedrag... Geen idee wanneer ik weer kan internetten (op dit moment zit ik bij m'n buurvrouw dus) ) en daarom doet mijn mooie avatar het dus ook niet... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 04-03-2003 14:27] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Wapen = mijn blote handen Munitie = bier en metal Alibi = niet nodig.. ik offer me graag op om de wereld van die @$#@ flikker te verlossen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-03-2003 14:30] |
|
quote: zoveel opofferingsgezindheid.. Ik word daar altijd emotioneel van. |
|
Wat een nobel streven, om je op te offeren voor het welzijn van de rest van deze stink planeet. Met je blote handen? Grootspraak is mooi, maar hoe wou je door die muur van bodyguard bavianen heen worstelen? Lijkt me een interessante uitdaging aangezien ze nogal "triggerhappy" zijn en daar helpt bier niet tegen. Maar goed, wat kost een beetje vliegticket? Doe ik er nog een fles wodka naar keuze bij... (mijn keuze!) [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 04-03-2003 21:10] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Ik denk dat, dat gewoon nog een overblijfsel is van het feit dat de amerikaanse defensie 'het Internet' toen ARPAnet geheten 'opgericht' hebben. Het idee was dat als de Russen een stad zouden platleggen dat ze dan nog via een andere route konden communiceren. Aangezien zij toen de enige gberuiker/eigenaar van het systeem waren is het niet zo vreemd dat ze toen bepaalde IP ranges voor zich in gebruiknamen. Al weet ik niet zeker of de toen gebruikte protocol al TCP/IP was. Overigens zijn de VS wel 'geestelijk vader' van het Internet in zijn geheel. Waar ze geen 'geestelijk vader' van zijn, zijn de vele specifieke applicaties van het Internet die pas veel later ontstonden: WWW, NNTP, P2P, POP/SMTP en wat is er nog meer. Chelman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Congratulations Snaack, you have passed the audition!! Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |