|
Auteur: |
|
|
Dat meen je toch niet? Ik heb me werkelijk dood geergerd aan de afgrijselijke geluidskwaliteit (hoewel dit natuurlijk een slecht optreden geweest kan zijn, ik hoor dat de CD wel erg goed is), zo slecht was 't. Op een gegeven moment was de toetsenist van 't podium verdwenen en ik had 't niet in de gaten.. en toen ie terug kwam lopen en voor ogen weer begon te spelen hoorde ik 't nog niet. Maar goed.. ze staan in ieder geval op Wacken Open Air, meen ik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Afgezien dat ik denk dat de geluidskwaliteit eerder te danken was aan de PE, hadden ze idd afentoe hun mankementen. De toetsenist was oppeens weg idd...erg raar....met de toegift (buiging) was ie er ook niet. Kwam idd een beetje ongeinteresseerd over. daarentegen is het wel een nieuwe band met een van hun eerste optredens....Dus vanuit dat perspectief deden ze het toch goed vond ik. De CD is inderdaad veel beter...de geluidskwaliteit bedoel ik daarmee. De sympathie straalde er wel vanaf vond ik... Het was een normaal clubje die echt voor de muziek gingen. Respect Wel vond ik het gewaagd voor een support van Hammerfall [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
op Wacken komen ze.... als ik op Wacken ben geef ik ze nog een kans want het studiomateriaal is erg goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: ten eerste is het PA, maargoed. Ten tweede vind ik het echt een vaag excuus dat het pas een van de eerste optredens is geweest. Kijk, als je ook nog maar net speelt, zijn je eerste optredens klote ja. Maar deze gasten spelen al jaren. Kom op man, dan moet je toch echt wel wat serieuzers kunnen laten zien. Die PA was echt verschrikkelijk ja, ik bedoel een paar schuifjes wat hoger zetten moet iedere randdebiel kunnen. Ik zal de cd eens luisteren, misschien is die wel zo goed dat ik serieus op wacken nog wel ff kom kijken, anders kom ik echt niet in de buurt van dat podium.... |
|
quote: k ga ook zeker kijken, ben wel benieuwd.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: echt waar? ah dan zalk ze dan zien " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Ik vond er niet veel aan. Met zo'n goed programma als Wacken heeft denk ik niet dat ik nog 'ns naar Masterplan zou gaan |
|
quote: HEUY!!!! Op Wacken en Bang Your Head komen ze |
Index / Concerten |