quote:
Op 20 februari 2003 17:12 schreef Kreator het volgende:
Afgezien dat ik denk dat de geluidskwaliteit eerder te danken was aan de PE, hadden ze idd afentoe hun mankementen. De toetsenist was oppeens weg idd...erg raar....met de toegift (buiging) was ie er ook niet. Kwam idd een beetje ongeinteresseerd over.
daarentegen is het wel een nieuwe band met een van hun eerste optredens....Dus vanuit dat perspectief deden ze het toch goed vond ik. De CD is inderdaad veel beter...de geluidskwaliteit bedoel ik daarmee.
De sympathie straalde er wel vanaf vond ik... Het was een normaal clubje die echt voor de muziek gingen. Respect
Wel vond ik het gewaagd voor een support van Hammerfall
ten eerste is het PA, maargoed.
Ten tweede vind ik het echt een vaag excuus dat het pas een van de eerste optredens is geweest. Kijk, als je ook nog maar net speelt, zijn je eerste optredens klote ja. Maar deze gasten spelen al jaren. Kom op man, dan moet je toch echt wel wat serieuzers kunnen laten zien. Die PA was echt verschrikkelijk ja, ik bedoel een paar schuifjes wat hoger zetten moet iedere randdebiel kunnen.
Ik zal de cd eens luisteren, misschien is die wel zo goed dat ik serieus op wacken nog wel ff kom kijken, anders kom ik echt niet in de buurt van dat podium....