|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
DORNENREICH audio pre-listening from "Durch den Traum" DORNENREICH just finished their new album "Durch den Traum" together with Markus Stock / Klangschmiede Studio E. The album will be released in November through Prophecy Productions, a first pre-listening is available here: http://www.prophecyproductions.de/streams/dornenreich-durch_den_traum_II.m3u En ik dacht dat dit jaar niet beter kon. |
|
Geweldige plaat weer dit Durch den Traum!! Vooral het 13 minuten durende derde nummer is GENIAAL! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een van de vele bijzondere bands op het prophecy label. check ook gae bolg binnenkort weer live in arnhem! |
|
quote:Promo? Al gelekt? Geef aan mij? |
|
quote: Goedkoop klinkende opnames? Ik kan nou ook niet stellen dat "Her Von Welken Nächten" nou zo'n denderend geluid heeft no text supplied |
|
Her heeft de perfecte mix voor die plaat, en zo goedkoop klinkt ie nu ook weer niet. |
|
quote: Oh het ging me er meer om dat het geluid van die plaat nou niet direct beter te noemen is dan het geluid van de laatste twee, wat m.i. toch niet te vergelijken is met de bands die Rolf noemt. no text supplied |
|
Nee okay, misschien heb je gelijk, maar toch vind ik ondanks wat dan ook Her Von Welken Nachten beter dan hun laatste 2 platen Wat je zegt ben je zelf! |
|
Het is een andere stijl ja, maar dat type geluiden hebben altijd al in Dornenreich gezeten, alleen zijn ze nu de volledige muziek. |
|
durch den traum... geweldige cd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heilige Maria. Wat klinkt dat Flammentriebe goed zeg... |
|
http://www.youtube.com/watch?v=6ApFQjWp-rk&feature=player_embedded [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-01-2011 11:48] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Na het bijna orgastische genot dat ik kreeg na het bericht dat Dornenriech weer een black metal plaat zou opnemen heeft de plaat nu dan ook echt een aantal draaibeurten gemaakt in huize Negs. Ik ben er eigenlijk best tevreden mee. Maar toch mis ik wat. Flammentriebe is niet zo schizofreen als Her von welken Nächten. Alles steekt wat strakker en professioneler in elkaar waardoor het net dat beetje onbezonnenheid mist dat Her von welken Nächten zo interessant maakte. Aan de andere kant ben ik erg blij om te horen dat de folky, akoestische elementen beter in de muziek verwerkt zijn. Ze maken nu meer deel uit van de muziek terwijl ze bij Her von welken Nächten 2 aparte nummers vormde. Ondanks 1 minder positieve noot vind ik het toch een erg fijn album dat bij elke luisterbeurt nog lijkt te groeien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zo, dankjewel voor deze informatie, van de vorige cd was ik niet echt gecharmeerd. Als ik dit zo hoor gaat deze cd gelijk even besteld worden. |
|
quote: Ja, niet dus. Hoe hard ik het ook probeer, ik blijf wat missen. De muziek weet mij gewoon lang niet zo te raken als ten tijde van Her von welken nächten. Het lijkt wel alsof hier wat diepgang ontbreekt. Ik begin me sowieso een beetje te ergeren aan die viool. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dat wordt dus nog wat in oktober I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nieuwe plaat gaat Freiheit heten en wordt volgend jaar opgenomen. Waarschijnlijk een 2013 release! |
|
goed nieuws I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het nieuwe album, 'Du wilde Liebe sei', is wel reden voor een schopje. Prachtige plaat geworden. https://dornenreich.bandcamp.com/album/du-wilde-liebe-sei |
|
Reich? Dat is niet zo best. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Ah dat is mooi! Zal eens checken … dank! [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 04-08-2021 22:31] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |