|
Auteur: |
|
|
Angels Decay en Morning spelen op zondag 9 maart in de Bachelor Club in Ell (bij Weert). Voor Angels Decay is het de demopresentatie van hun tweede demo. Angels Dcay maakt power-thrash Metal meer info op www.angelsdecay.tk Morning maakt dream Metal meer info op www.morning.nl Aanvang: 18.00 uur Plaats: Bachelor Club Sebastiaanstraat 7 in Ell Wie gaat er komen? |
|
Ik niet. Veeeeeeeeeel te ver. |
|
ik ook niet, sorry diezelfde dag is de finale met Slow Poke Rodrigo ( ex-Lemur Voice leden ) |
|
HEUY!!!! is effe kijke of ik kom kloekuh [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 21-02-2003 20:05] |
|
Sorry Mies, ik wil ook heel graag naar Slow Poke Rodrigo, volgende keer weer! |
|
Maakt niet uit, week later nieuwe kans als we op Molenrock spelen |
|
Morgen thrashen in Perron 55!! |
|
Dan ga ik naar the berzerker/corporstion 187 al. Klinkt wel leuk echter, de omschrijving van angels decay. Life doesn't get much better than this! |
|
Ga hun nieuwe demo checken! Superstrak! |
|
Ell! Of all places! |
|
19 maart speelt Mies met 777 in Den Wouduil |
|
Ell? What the Hell? Waar kan ik dat ergens vinden? |
|
quote: In Limburg Een kilometer of 10 onder Weert. |
|
Ja sorry Miesje.... spelen idd die resten van Lemur Voice.... die ga ik hoogswaarschijnlijk ook kijken...... |
|
|
|
quote: Da's dus in de Azijnfabriek? Da's ook de dag na Freak Kitchen in Verviers. Roermond ligt op de route terug van Verviers naar Leiden. Slaapplekje vinden dan... |
|
quote: Freak Kitchen is idd 8 maart in Verviers maar Slow Poke Rodrigo speelt niet in de Azijnfabriek in Roermond maar in de Bosuil in Weert |
|
Er zit wel een grote kans in dat ik kom kijken... |
|
Kunnen we eens kijken of we eens kunnen samenspelen met Angels Decay en Mytholic. Past wel bij mekaar dacht ik zo. |
|
Ok dan, nieuwe Angels Decay staat op een zekere FTP server |
|
en up... |
|
Echt druk wordt het niet volgens mij... |
Index / Concerten |