|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik mis die platte, witgroene kikkers die ik vroeger kocht. Zijn wellicht nog wel te koop, maar ik heb ze al wel 15 jaar niet meer gehad... |
|
quote:Die zijn wreed lekker en gewoon bij Jamin en de buurtsuper te halen, per enorme plastic bak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk dat ze me nu ook wat te zoet zijn. |
|
quote: klopt, wij hebben een enorm plastic bak met witte muizen gekocht! c1000 in ede. Oud Vuil. |
|
quote:Niet oplossen in je bier. (heb dat ooit gedaan. Kiker moesd swemme *hik* Kikker in glas bier en wachten tot ie opgelost was. Nou...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik weet nog, dat ik dat moesttt hebben, leek op bier wat de volwassen mensen dronken, dusss. chocolade sigaretten waren ook te gek!!! zoals de ouden zongen, zingen de jongen. btw, snor was echt heel vies, niet te zuipe, eigenlijk. maar ja, stoer he. Oud Vuil. |
|
quote: Haha, net als pils dus. Het eerste pilsje smaakt nergens naar, nummer 3 en 4 en 5 en 6 niet maar toch blijven drinken. Hehe, en opeens kan je niet meer zonder Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik gooide ze altijd in mijn cola. Tja ik was sXe toen ik 10 was. |
|
quote: nergens naar?? ik vond het smerig!!! jezus.. ben ook pas op me 17e echt bier gaan drinken.. |
|
mja, ik halverwege mijn 15e, goedkope tijden waren dat, kon je nog zat worden van 4 pilsjes Life doesn't get much better than this! |
|
quote: daarvoor giette je het naast je mond? Oud Vuil. |
|
quote: daarvoor lustte ik het nie zei ik |
|
quote: Is mij ook totaal onduidelijk! |
|
quote: Punica bestaat nog hoor!! |
|
wat ik echt mis is nog niet zo lang van de markt -- remia pommedoro ketchup gruwelijk lekker!! en als ik nog zou roken -- Top Leaf shag Van de écht oude dingen mis ik chocoprince in een netje ik wil ook de raider terug ipv de stomme twix! Borsthoning, zijn dat niet die keiharde witte zoete brokken? Die kan je bij natuurvoedingswinkels gewoon nog kopen hoor |
|
manna maar dat bleek dus ook nog te bestaan Je moeder. |
|
Smax!! (of was het smaks?) En vroeger stiekem Shandy drinken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Smacks En dat bestaat nog gewoon hoor! |
|
quote: hier in de super zie ik het nog wel eens af en toe staan... verder heb ik niks wat ik mis... Raiders maar dat is nu Twix ... voor de rest... zou het niet weten [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 24-02-2003 17:12] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
bestaat die chips nog steeds? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Miscommunicatie hier denk ik Ik doelde namelijk op dat ontbijtspul 'Smacks'. Met die kikker. |
|
Ik heb het over die kleine ronde luchtige chips rond 1986 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmmm, toen was ik twee jaar... |
|
Er was vroeger van dat Speculaas-prut voor op brood, dat was echt suuuper lekker. En van dat gore witte marshmellow rotzooi: Fluff (ook voor op brood) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-02-2003 18:04] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |