|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Schitterend, gewoonweg schitterend! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres. Dit is een band die heel veel luisterbeurten nodig heeft. Ben na 2(?) jaar nog steeds niet aan dat album gewend .. [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-02-2003 1:06] |
|
voor zover ik band ken rulezzie, gave sfeer. |
|
Een recensie van "Ars Moriendi": http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=144 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Heb nu juist het nummer "Der leere Thron" gehoord op de Wurzelgeister DLP, verdomd goed Enkel het "gatefold" artwork op die DLP valt mij zwaar tegen. Als je dan toch zo'n fantastisch stuk vinyl laat persen kan je beter wat meer moeite doen om er iets van te maken. Onbegrijpelijk ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Lunar Aurora is zaaaaaaaliiiiiiiiiiig Dankzij Wolveken ken ik die band, hele gave band Zelf heb ik de cd "Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres", wat een heerschplaat Heel erg sferische warblack metal, heerlijk Enkel jammer dat ze niet toeren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heeft iemand al weer 's wat nieuws gehoord over deze band? Er zou toch binnenkort een nieuw album verschijnen?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor zover ik weet komt het nieuwe album binnenkort uit bij Kunsthall (??), vinyl only. Weet even niet meer of het "Zyklus" of "Elixer of Sorrow" is. Ebullition weet het zeker. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Weltenganger was super Seelenfeuer ook alleen produktie iets minder Maar goed te vreten allebei |
|
hoe is ars moriendi? I welcome you to a world pitch black |
|
Zyklus zal worden gereleased door Kunsthall Productions in gelimiteerde oplage van 600 exemplaren. De release-date hangt af van de finaciele situatie van het label, ze gaan eerste nog wat anders uitbrengen en daarna volgt de LP van Lunar Aurora. ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Ik vind het duidelijk hun minste tot nu toe. |
|
quote: Duidelijk? Volg de band al sinds hun debuut en vind het een steengoede plaat. Ietwat agressiever dan de voorganger maar evengoed smerig en verdomd donker. Het nieuwe nummer op de Ketzer-DLP, de naam ontgaat me nu even, belooft ook erg veel ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Hij doet me gewoon op de een of andere manier veel minder als de andere albums. Ik kan niet benoemen wat dat precies is. Maar goed, zal m straks nog even opzetten. Kijken of ik het nu wel wat meer kan waarderen. |
|
Ik vind de productie op Ars Moriendi echt zwaar klote! Je moet echt heel goed luisteren om te horen wat ze precies spelen. Die gitaren zijn een grote ruis! Eeuwige zonde. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat is uiteindelijk ook waarom Ars Moriendi mij niet bevalt. Misschien staat er wel goede muziek om, maar als je het allemaal niet kunt horen, blijft er niet veel van de plaat over. |
|
quote:; ik vind de productie perfect. lekker sferisch maar niet zo gelikt |
|
Zal wel aan mij liggen maar ik vind de productie van Ars Moriendi de beste die ze tot nu toe gehad hebben. Trouwens ook hun beste album. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 12-05-2003 16:20] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja, niet gelikt is ie zeker, maar ik vind 'm eerder niet gelukt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
horen de foto's in weltenganger beschreven? |
|
Veel tegenstrijdigheden |
|
quote: |
|
quote: Ja, natuurlijk moet je heel goed luisteren, jesus fucking christ, sinds wanneer is er iets mis met heel goed luisteren . |
|
quote:Heb het over de meningen.. (--> Ars Moriendi ) |
|
quote:complexe plaat dan verschillen de meningen snel. kijk bv ook maar naar abigor. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |