|
Auteur: |
|
|
Dit zou best in het heavy metal forum kunnen! Ik kijk er eigenlijk niet meer zo naar uit, ik vind ze per keer saaier worden. En trouwens, ze hebben volgens mij iedere week nieuwe bandleden... |
|
Ben benieuwd, kan me namelijk niet voorstellen dat ze Misery Index voorbij kunnen streven. En ja, ik denk dat wat Dying Fetus dan ook doet ze de vergelijking met Misery Index voor hun kiezen zullen krijgen. We zullen zien, maar als dat nieuwe nummer op die split met Deep Red een indicatie van de toekomst geeft verwacht ik er niet al te veel van. Hadden ze Kevin (drummer) er maar niet uit moeten knikkeren. |
|
quote: compleet mee eens....DF heb ik al een tijdje afgeschreven...kevin drumt inmiddels ook al niet meer in MI...hij drumt nu in een of andere rock band.. Suck my piss |
|
ik ben wel benieuwd, ik had dat mp3'tje al van de site gehaald en die klonk best wel goed, maar of ik em ga kopen..... No meat is sweater |
|
quote: Inderdaad, de drummer en de zanger zijn toch met de band Misery Index begonnen? Ik had begrepen dat Dying Fetus eigenlijk wel een beetje voorbij was. Maar ik ga zeker ff luisteren om te kijken hoe die klinkt! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
|
|
klik |
Index / Muziek algemeen |