|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Een typisch voorbeeld van de domheid van de hedendaagse jeugd (ik dus ) Do or do not. There is no try. |
|
De jeugd van tegenwoordig... ontopic: Ik zoek trouwens cheats voor het PC-spel "Enclave" zijn echt nergens te vinden... |
|
Das helaas voor den XboX |
|
ik vond het topic niet ik heb carmageddon II nog es getorrent maar kan nie openen 3 fiels, waaronder een Carma2.img weet iemand hoe/wat waar? signature |
|
quote: Dat is een image file voor te branden in Nero. Je kan em ook uitpakken door te hernoemen naar .iso en vervolgens isobuster/winrar oid te gebruiken. *NB een ISO is vaak bedoeld om te mounten, maar dit spel is zo oud dat dat me niet nodig lijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 20:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wooot?? dis extensie iso bijzetten ? signature |
|
.img hernoemen naar -> .iso The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
lukt niet dan wordt het .iso.img ik krijg het niet weg signature |
|
De ISO mounten met bv Deamon Tools is erg gemakkelijk. Installeer het, start PC op en laad (mount) de *.img! http://www.deamon-tools.nl/index.php?D=2 (kies de bovenste, gratis versie) [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 17-07-2010 21:10] |
|
nu wel unknown format or damaged signature |
|
Hmm mounten is met zo'n gedateerd spel niet nodig, maar werkt idd vast alsnog wel [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 21:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: es proberen :-) signature |
|
quote: ik kon blikbaar niet anders? signature |
|
quote: Als je anders een foutmelding krijgt; idd NB: Het hernoemen lukte je waarsch. niet omdat je de optie 'extensies weergeven' in Windows uit hebt staan. Anyway: nevermind: mounten gaat wel lukken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 21:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
grr, niet supported in NT signature |
|
Google eens op Carmageddon 2 + jouw OS ? Mss vindt je wel een tweak. Hiewr wordt jouw probleem besproken: http://www.ntcompatible.com/Carmageddon_2_-_Carpocalypse_Now_t23387.html http://games.sci.co.uk/games/downloads/patch/carma2_hw.zip [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 21:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb die patch gedownload, dan moest ik twee dll's downloaden ook gedaan dan was het iets met general settings die niet lukken grrrrrrrrrrrrrrr signature |
|
quote: Dual boot? |
|
que? kun je in een andere windowsversie opstarten? signature |
|
quote: Haha, wat was AoM kut, grote miskoop van een jonge gamer (en in die tijd kon had ik ook niet zoveel zakgeld). [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 17-07-2010 22:19] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
erg jammer, ik mag het vergeten, Carmageddon 2 gaat niet op NT signature |
|
Deel 1 is toch veel vetter Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gaat nog minder op NT win7 signature |
|
Hm... Hypnos: welk OS gebruik je? Ik heb beide Carmageddons onder Windows XP (NT 5.1) gespeeld. Persoonlijk prefereer ik MagicDisc (http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm) boven DeamonTools, volgens mij is die laatste ook een stuk gelimiteerder qua image-extensies (ik kan het mis hebben!). [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 19-07-2010 13:03] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |