|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gewoon lekker zieken |
|
nostradamus zei toch ook dat de wereld ging vergaan? voor een vergane kerel zie ik er dan toch nog goe uit. even serieus nu, zulke dingen interesseren mij wel, heb in de krokusvakantie een paar docu's gezien over een kerel dat geloofde dat er buitenaardse wezens vroeger al op aarde geweest zijn, zijn beweeringen waren niet zomaar uit de lucht gegrepen en heel goed geargumenteerd. Vond dat echt interessant, zal eens wat opzoekwerk verrichten dan zal ik hier wat meer posten over dat onderwerp. Wat newton betreft weet ik niet of het waar is, maar wie weet dat wel? Met zulke dingen is het eigenlijk gewoon afwachten en zien wat er zal gebeuren. |
|
quote: Euhm, Nostradamus heeft nooit gezegd dat de wereld in deze tijd al zou vergaan.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Was hij niet ook die kerel die ook de aanval van 11 sept voorspeld heeft... |
|
quote: Ik ook van jou hoor |
|
hmm... Nostradamus.... Was dat niet diegene in die strakke groene broek??? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Die stond uhm goed!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
als jij dat zegt, ik heb dat nooit meegemaakt, jij wel? fear my moo of wrath |
|
Nostradamus had inderdaad een strakke groene broek die hem goed stond. Dat heb ik uit een zeer betrouwbare bron. Hij heeft een boek of meerdere verhalen opgeschreven over rampen die zouden gaan gebeuren. Als je die 4 keer leest nadat er net een ramp is gebeurd kan je daar uit opmaken dat hij het daar toen over had. Volgens mij is dat zoiets als: Er zal in de toekomst ergens in de 21ste eeuw na christus een ramp gebeuren waar veel niet christenen aan dood zullen gaan. Gebeurt vast wel. Maar ik heb het zelf nooit gelezen dus ik weet niet hoe uitgebreid hij was. Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar. TotZiens |
|
quote: Je wordt elke dag vernietigd, elke dag sterft een deel van jezelf, dus ik maak het nu mee. |
|
quote: we hadden het over zijn groene broek........ fear my moo of wrath |
|
newtons heerschen, natuurkunde heerscht zowiezo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vraag me dan alleen af of er nog bewijs of redenatie is voor deze datum. (Dat ie bekend is.) Zomaar 2060 roepen kan... maar ik ben wel benieuwd naar waarom dit jaar en niet 2059 of 2061. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
als die hard natuurkundige had newton daar een formule voor Fboem = z - bs * gl hierin is fboem het jaartal dat de aarde vergaat z het aantal zetemmers bs het aantal breezahsletten en gl het aantal gristenlijken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
enkele weken geleden kwam er op de BBC een uiterst boeiend en mooi gebrachtye documantaire over het occulte leven van Newton. boeiende man, maar zo extreem als bin laden. ps: lang leve de BBC die het lef hebben om op zaterdag avond dus zo een documantaire durven uit te zenden terwijl op nederland telebingo of zoiets bezig is. |
|
zal allemaal wel jongens, maar is er ook iemand die weet waar ik hier meer over kan vinden? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: volgens mij is er geen overeenstemming wat betreft de eenheden in de vergelijking! wauw, newton weerleggen op een woensdagavond! |
|
Je kan wel zeggen van 'Pfoe, zeggen dat het na 2060 gebeurt is geen fluit aan', maar hij heeft voorlopig wel gelijk gekregen! Gezien de koude oorlog is dat toch wel een vermelding waard. |
|
quote: Had die docu nog een bepaalde naam, want ik zou 'm ook wel willen zien. Misschien dat hij ergens te huur is. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: newton: the dark heretic als iemand weet of ie binnenkort nog ergens wordt uitgezonden! ik heb het helaas gemist the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: ach natuurkundige formules zijn zowiezo lastig als je ze niet snapt btw kan je me voortaan effe waarschuwen als er iets boeiends over meneer newton op tv is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Om over de voorspelling van newton terug te komen. Hij werkte met de bijbel en haalde daar een groot deel van zijn "fundering" uit om "doom" dag te voorspellen. Maar aangezien dat het een rationeel persoon was, is die bijbel een autoriteitsargument, hier mee wil ik zeggen dat zijn voorspelling niks betekent voor mij want ik geloof niet in de schepping/christendom/god. De bijbel heeft geen waarde voor mij. Dus de waarde van de voorspelling is afhankelijk van de waarde die je hecht aan de bijbel. grrr |
|
De wereld eindigt pas als de zon ontploft over 5 miljard jaar of zo, in de tussentijd blijft de wereld bestaan, maar verandert alleen het bestaan op de wereld. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat is mijn mening ook, alleen implodeerd hij . het kan zelfs een zwart worden dan en dan kan het de melkweg "opslokken" grrr |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |