|
Auteur: |
|
|
Verkoop al je Cradle of Filth albums en koop alle My Dying Bride albums... SLOTJEEUUHHHHHHHH!!!!!!!!!!! |
|
Teveel om op te noemen...gewoon een beetje oude topics doorspitten, impressies en besprekingen lezen op diverse metalsites, enzovoorts...smaak is ontzettend relatief, dus het is handiger als je zelf een beetje rondkijkt. Het duurt wellicht even, maar dan heb je ook wat. Het lijkt me beter je eigen smaak te ontwikkelen dan zomaar wat voorbeelden van anderen over te nemen Daarnaast vind ik opsomtopics altijd een beetje onzinnig. Zoekt, en gij zult vinden! |
|
Emperorrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! (Wat is dit voor shit? Wil je bij de metalheads horen of zo????) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-02-2003 11:57] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Overigens zijn er niet echt bepaalde kwalificaties waar je aan moet voldoen wil je 'metalhead', 'metalfan' of wat dan ook zijn. Als je van de muziek houdt is het prima. Een gevoel van verplichting bekruipt me als ik zo de beginpost lees. Alsof het allemaal 'moet'. Ontwikkel lekker je eigen smaak en sta gewoon open voor alles. Ga je niet ineens pro-metal en anti-de rest opstellen. Daar bereik je niks mee. |
|
En vooral coolio-gangsta's paradise luisteren!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Schaf gewoon een paar albums van Death aan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Insane Clown Posse. Das ook heel true, met die enge corpsepaint. |
|
quote: Daar hoef je je geen zorgen over te maken, die trots en waardigheid ben je met de aanmaak van dit topic al verloren |
|
Hehe, Cradle of Filth eruit ja. Dat bederft je smaak! Vergelijkbaar met alleen maar snoep eten . Anyway, dat moet je natuurlijk zelf weten, maar ik suggereer iets van het volgende: Metallica - Kill 'em All & Ride The Lightning Sepultura - Schizophrenia & Beneath the Remains Autopsy - Mental Funeral Death - Spiritual Healing Cathedral - Forest of Equilibrium Morbid Angel - Altars of Madness, Blessed Are The Sick & Covenant Obituary - Slowly We Rot Dark Angel - Darkness Descends Entombed - Left Hand Path Sadus - Illusions Atheist - Piece of Time Op die manier word je trots, en vet relaxed. Als je dan ook nog eens true wil worden, kan je het volgende gaan luisteren: Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky, Under a Funeral Moon, Transilvanian Hunger, Panzerfaust Burzum - Det Som Engang Var, Hvis Lyset Tar Oss Emperor - Wrath of the Tyrant/In The Nightside Eclipse Gorgoroth - Pentagram Immortal - Pure Holocaust Graveland - The Celtic Winter Stay metal . |
|
flikker cradle en rammstein eruit en schaf destruction en kreator aan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog een album dat je moet hebben ---> Exodus - Bonded by blood Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Waar is het 'verplichte kost' topic? |
|
Bluuuh dit is gay. Gewoon f*ckin Coolio luisteren!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gewoon eerst aftasten wat je daadwerkelijk toffe metal vindt (ik kan me niet voorstellen dat je alles van My Dying Bride tot Rompeprop via Sadus terug naar Darkthrone goed vindt). Daar doe je wel een tijd over, als in "jaren". Zo wordt je collectie vanzelf groot, mooi en respectabel. |
|
quote: Hier man hier: Metal church - The dark, Metal church, Blessing in disguise After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
naar cd zaak gaan alles er uit rukken en gaan luisteren aan de toonbank.... ze vinden het niet leuk maar je weet wel wat je mooi vindt of niet... of... alles downloaden... en zo selecteren... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wat is dit weer voor een nutteloze topic hehe.......... |
|
Zo'n topic is er al lees dat ff en je bent helemaal 'bij' MuayThaigerrr!! |
|
metal, er ligt een wereld voor je open. |
|
quote: dit is eerder een verplicht kots topic "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gehehe |
|
Maar wat gemakkelijk vindbare "orienterende" cd's om te kijken welke genres je tof vindt: Metallica - Master of Puppets Morbid Angel - Altars of Madness Darkthrone - Transilvanian Hunger Nile - In their Darkened Shrines Marduk - Panzer Division Marduk Iron Maiden - Best of the Beast Iets van My Dying Bride Hammerfall - Glory to the Brave |
|
waarom noemt niemand hier venom. als er een band bovenaan de verplichte kostlijst staat dan is venom het wel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: mja niet posten hè dan, er zijn er nog. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Er is een prachtig topic "Verplichte kost", en wel hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=309644&page=9 Daar staan al 9 pagina's aan tips in, lees het door en u kunt uw spaarrekening gaan leegplunderen Deze gaat dicht. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Heavy Metal |