|
Auteur: |
|
|
Mooi rond :p Zie mijn review ;P |
|
Kopen? |
|
Als ie net zo leuk klinkt als jullie tijdens die vuurwerk-show gaat ie wel genomineerd worden om zodra ik geld heb en zodra ik em kan halen voor rond de 12 Pleuro aangeschaft te worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 11 |
|
quote:Kijk. Leg maar vast eentje klaar met Stonehenge dan. Heb tegen die tijd wel weer centjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zeer goede plaat alleen jammer dat inri net ervoor al uit was;ze lijken namelijk qua stijl en geluid erg veel op elkaar en omdat ze zo dicht na elkaar uit kwamen verliest de 2e plaat ( katafalk dus) z'n kracht en originaliteit. maar het is lekker rauwe death en zeker het aanschaffen waard. |
|
Hmm Katafalk vind ik dus wel een divisie beter dan Inri .. vond inri maar beetje saai |
|
quote:dat vond ik dus anders om |
|
Ik vind het een geweldige schijf. Na de zwakke schijf van God dethroned lijkt Katafalk me een waardige troonopvolger. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja.. god dethroned is niet meer was het was.. the grande grimoire is de beste en eigenlijk ook de enige goede schijf die de band heeft uitgepoept! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
bloody blasphemy!! Trieste gast |
|
quote:Helemaal mee eens. Inri was een beetje "vlak" naar mijn mening, waar Katafalk wat meer afwisseling heeft. Aan de podiumact van Inri heeft het niet gelegen, maar daar haal je de rest niet echt mee omhoog. Ik vraag me af waarom ze een deal hebben gekregen, dat Inri, terwijl er zoveel betere bands rondlopen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Devoraz (Pjotr) had - mede ivm zijn radioshow - de cd gekocht via Katafalk en hij en ik waren diep onder de indruk, zullen we maar zeggen... retegoeie metal!!! klonk erg true (om een modern woord te gebruiken). Nu jullie (Katafalk dus) nog eens een keer live zien en dan hopen dat het dit keer goed klinkt; een poosje geleden (jaar of anderhalf, denk ik), in Emmeloord gezien en toen was er echt geen touw aan vast te knopen; dat lag waarschijnlijk aan het zaaltje en de geluidsinstallatie/man en niet aan Katafalk... toen waren we wel een beetje teleurgesteld... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Toen hadden ze nog een andere zanger, drummer en bassist (ook al zingt Wokkel wel op de plaat). Touché, pussycat! |
|
Wokkel (sorry hoor) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hahaha. Kende je die naam nog niet? |
|
Jawel hoor. Ik had het op de cd ook al zien staan en in het Aardschok interview. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mijn complimenten voor de topschijf van Katafalk! Agressief, snel en HARD! Ik vind hem lekker doorbeuken, zoals dat heet. Suc-suc-suc-suc-succubuuuussss!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
verdomme....ik heb hem al vier keer in m'n handen gehad....maar het is vier keer een andere cd'tje geworden :-D erm...vijf keer is scheepsrecht?? |
|
hmz, zal em zoals beloofd toch maar eens luisteren he Je moeder. |
|
quote:ik heb ;m |
|
geluisterd en michiel je hebt gelijk, hijs fijn hmz toch maar bestellen Je moeder. |
|
Hij bevalt mij ook wel behoorlijk goed (jammer alleen dat ik er nog 16 pleuro voor neer heb moeten tellen, maar ja ). Beukt lekker door, de titeltrack is toch wel m'n favoriet NP: Domine - Horn Of Fate For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: 16 euro's?! leg uit... |
|
Hij is in de large ook E16,- Dus luitjes alleen bij ons of coldbloodindustries halen! Of je vind hem zo goed dat je er wel wat meer poen voor over hebt |
Index / Heavy Metal |