IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dark Moor uit elkaar!
MajorProblem
Usericon van MajorProblem
Posted 23-02-2003 23:51 by MajorProblem Wijzig reactieProfiel van MajorProblemQuote dit bericht

Op het Perpetual Motion Board las ik deze trieste mededeling:

dark moor split
The spanish band Dark Moor has ended due to musical differences between the members of the band. So said Elisa (voice) and Enrik (guitars).
Elisa said that in future projects noone would use the name Dark Moor, but Enrik said that him and Anán (bass) had work there for 10 years, so it's possible that they follow with the name, just as Rafael Bittencourt and Kiko Loureiro did with Angra.

Elisa is now singing for the French symphonic metal band FAIRYLAND, who will release their debut album "Of Wars In Osyhria" within the next month or two on NTS Records (for Japan: Marquee/Avalon).


http://tpom.com/pmboard/wwwbb_msg.php?m=82145


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-02-2003 23:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou schat, ik wist niet eens dat ze bij elkaar waren...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-02-2003 23:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja, wie de neuk is Dark Moor???


Zenial


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-02-2003 23:53 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

daar baal ik van.
Excuseer mij terwijl ik naar de fles grijp om mijn verdriet te verzuipen.


No meat is sweater


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-02-2003 0:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 23:53 schreef Infaustus het volgende:
daar baal ik van.
Excuseer mij terwijl ik naar de fles grijp om mijn verdriet te verzuipen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2003 0:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hey Majorproblem. Verwacht hier vooral geen serieuze reacties in serieuze topics. Dat doet men hier vooral in onzin-topics...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2003 0:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

huh wat
een band pas ontdekken nadat ze uit elkaar zijn is true doom (c)


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2003 0:31 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 0:30 schreef Jenje het volgende:
huh wat
een band pas ontdekken nadat ze uit elkaar zijn is true doom (c)

Die is wèl goed.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-02-2003 0:58 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

he verdorie..was een erg leuke band!! Gaan wel erg veel bands uit elkaar de laatste tijd..

*zet uit respect Dark Moor - Nevermore aan*


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-02-2004 21:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

schop ivm: Dit Topic


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-02-2004 22:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

uit mn andere topic:

Ik kon hier geen topic over vinden.
En dta is best wel vreemd; want ik vind het een prima band en ze hebben toch al wel een aantal platen op hun naam staan.

Hun laatste, self-titled plaat is lekkere neo-klassieke powermetal, niks meer en niks minder. De monsterscores die ik her en der tegenkom, vind ik alleen behoorlijk overdreven. En ik irriteer me aan de zanger; laat dat jochie eens wat bereik kweken want dat mist hij nogal.

En ben ik nu verwent door bands als Dimmu Borgir en Iced earth die heel orkesten inhuren, of klinken de 'keyboard viooltjes' op deze plaat echt slecht?

gelukkig beukt het allemaal wel; Wind Like Stroke is een geweldige powermetal plaat.

nog liefhebbers van Neo-klassieke powermetal en Dark Moor opzich?

*edit* er waren 3 bandleden vertrokken, maar die zijn weer aangevult


MajorProblem
Usericon van MajorProblem
Posted 05-02-2004 13:43 by MajorProblem Wijzig reactieProfiel van MajorProblemQuote dit bericht

Als degenen die in het andere topic zo 'slim' waren om te verwijzen naar deze nou eerst eens naar de datum hadden gekeken.

Dan hadden ze kunnen zien dat dit topic gestart is op 23 februari 2003.

Nee, gelukkig bestaat Dark Moor nog. Ze hebben juist een tour met After Forever, Nightmare en Amaran achter de rug.

DARK MOOR is gewoon een goede band!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 06-02-2004 18:00 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Zo weer een kutband minder!

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 06-02-2004 18:00]


dood


thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 13-11-2004 14:12 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

misschien vind jij het een kutband maar ik vind het best goed een beetje soft sommige nummers maar er zijn ook nummers waar je toch wel zwaar op kan


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2015 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2015 13:53 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Na het vertrek van Elisa is het eigenlijk al niet echt veel meer. Tarot kon ik nog redelijk hebben, maar daar houdt het wel mee op.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen