|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oh klinkt leuk |
|
gaaf! dat gaat m,e een bruut weekendje worden: 11/04/03 : Antaeus en Fluisterwoud in de Staddijk te nijmegen 12/04/03 : Grindfestin de Willemeen te Arnhem 13/04/03 : IMMOLATION!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Jij vermaakt je wel he! Don't blush when I rip you open |
|
ja... elk weekend een hoop comncerten ja! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
jah dat weekend word echt te druk! maar wel heerschend |
|
zo is dat! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
|
|
Hey komt Slechtheid ook de Baroeg verblijden met een bezoek? Don't blush when I rip you open |
|
Hoogstwaarschijnlijk wel! |
|
Don't blush when I rip you open |
|
Ow yeah! Daar zal ik zijn! |
|
raaaaaaaaargh!!! Father, you're not a father My skin is melting, it feels so real Damned.. I can hardly wait [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-02-2003 20:54] |
|
Misschien wel grappig |
|
quote: MISSCHIEN WEL GRAPPIG? G R A P P I G ???? Sinds wanneer is Immolation G R A P P I G Immolation blaast de ballen uit je broek, en christenen het schuim op de lippen verdulleme! |
|
gaaf zeg weer immolation |
|
klinkt leuk, pyaemia en immolation! :D Maar helemaal in rotterdam, zal vast niet lukken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
GAAF. GAAF. GAAF. GAAF. |
|
quote:Sinds ik hun muziek heb gehoord. |
|
quote: |
|
hmmmm zal waarschijnlijk maar komen And my marlboro light |
|
quote: *slik* Meen je dat nou!? Op de site van de Baroeg, staat nog geen wijziging. Don't blush when I rip you open |
|
Damn, ik zie nu net de touragenda met CoF, en idd zondag de 13de, staan ze in Stuttgart, Longhorn. Bah, dit is balen zeg! http://www.immolationdirect.com [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 06-03-2003 9:42] Don't blush when I rip you open |
|
godverdetyfus!! moet ik als ik Immolation op de korte termijn wil zien straks nog naar de Heineken Kutbier Homeau Hal ook, veéél te véél geld neerleggen voor een kaartje voor het suckende Cradle of Slechte LiveMuzikanten™.. Hmpfff... *twijfel twijfel* Hmm.. Als ik Dani Filth nou eens omleg |
|
Dees kan wel dicht he!? Ze spelen toch niet in de Baroeg Modjes... poelepoelepoele Don't blush when I rip you open |
|
Hmmm...ok Kan er anders 'afgelast' voor de titel? Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |