|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zit toch te twijfelen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik zie ze toch echt tien keer liever in de Baroeg dan in 013!!! (waar ik ook wel heen ga) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Woensdag gelukkig kan ik met No Mercy naar Tilburg @IG: als we nog een chauffeur vinden nemen we ineens paletje of 2 bier mee ook??? If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
hmmms ik heb die donderdag geloof ik niks te doen. woensdag moet ik boeken inleveren ik ben van de partij -arrebar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kicke ja ik hoorde het, misschien wel met enforcer in het voorprogramma aris! HAHJAHAHAHAHAHA |
|
quote: Dan moet je nog veel oefenen kreng! oefenen zal je!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: is dit echt zo, dat zou wreed zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Er is wel een mogelijkheid. Maar ik zou er niet op rekenen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: we rekenen nergens op maar chris zou zijn best doen bij Rene Veerkamp, die kent ie en dat is natuurlijk wel de programmeur van de Baroeg. Chris had het er al eerder over dat ie wel eens wat kon regelen maar er kwam nooit iets waar we tussen pasten en we zijn/waren er ook nog niet klaar voor. maar de laatste tijd gaat het heel aardig en het duurt nog een tijd dus als er niet al teveel bands spelen wie weet! Zou wel een dream come true zijn! |
|
quote: hey wacht, dan kan de zm ploeg ook wel mee jullie aanmoedigen backstage, btw met chris had ik nog terug van tankard in de trein gezeten, enne zet nou eens mp3s op je site van enforcer "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik zal er zijn!! |
|
ik kreeg gisteren te horen dat het inmiddels alweer gecancelled is. Jammer. |
|
Godverdomme Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Weet je ook waarom? |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kutzooi, kunnen ze nou nooit eens iets niet cancellen of uitstellen!? |
|
ze houden er in de baroeg ook een vreemde agenda bij: The Berzerker * December * Corporation 187 (van za. 7 december '02 naar zo. 7 maart '03) Sear Bliss * Her Enchantment * In Aetherium (vervroegd van zo. 9 maart naar za. 8 maart) 7 maart valt zowaar op 2 dagen!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
naja, dan maar alleen 013 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zondag 7 maart komt toch altijd na zaterdag 8 maart? |
|
De reden weet ik niet, ik denk dat die hele tour niet doorgaat. Wat betreft de Baroeg agenda. Hier kan Baroeg niets aan doen. Als je een band boekt kan het gebeuren dat het gecancelled wordt of verplaatst wordt. Dat zijn over het algemeen zaken waar de promotor en/of de bands verantwoordelijk voor zijn. |
|
quote: laten we het niet hopen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: maar hoe weet je het "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou, het staat nog steeds op de page van de Baroeg? weet iemand meer?? zou het wel klote vinden! |
|
quote: Ja, alleen vallen volgens de baroeg site, in mijn quote, 7 én 9 maart beiden op een zondag. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |