|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag al... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Je moeder. |
|
ja ...echt super..... de zinnigheid springt er van af... |
|
quote: het is beter dan wat er eerst stond |
|
ontopic slettebakken! Je moeder. |
|
als je niks zinnigs te melden hebt, rot je maar op... zoals je zelf al zei M We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
gezellig INRI tja.... ken ze niet goed, weet wel dat Edwin Kelder mee deed in 1 liedje weet alleen niet welke ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Het was gaaf Life doesn't get much better than this! |
|
zag ze op XMass Fest 2002 en ik vond het maar een saaie boel, hij kan nog steeds goed grunten en screamen als een gek, maar de nummers zijn echt dood als wat. Eentonig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Inderdaad I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heb me erg goed vermaakt gister avond!!! |
|
quote: ben ik volledig met je eens |
|
SFU was afgelopen zondag super !, lekker veel ouwe shit. as zondag weer !!!!!!!! metaaaaaaahhhhhhhhlllll!!!! |
|
quote: De geweldige AC/DC - TNT cover Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik ben ook geweest ... zondag in Hedon Zwolle. Ik las in een eerdere post dat ik in Haarlem wilde, maar door organisatorische problemen, kon dat niet... Manlief ging ook al niet mee zondag, want die was moe Ik ben toen maar met een metalen collega gegaan Ik heb me prima vermaakt *ZereNek* Zondag ga ik weer... en dan in Arnhem! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Speelde INRI opeens wel? |
|
Nee hoor, hij doelde op de I.N.R.I cd "Hyper Bastard Breed" waarop Edwin Kelder in het nummer Terrorfreak meebrult |
|
Ah. Was me nog niet opgevallen(terwijl ik de cd vaak draai). |
|
Moet nog kaartje hebben Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik ook |
|
Morgen!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
en ze waren zaterdag saai, zoals altijd Do androids dream of electric sheep? |
|
Als je SFU niet goed vind hoef je ze niet bij elke gelegenheid af te zeiken, je kan gewoon volstaan met "ik hou persoonlijk niet zo van SFU" LOL Ik vind ze , zonder dat er een mega death metal of SFU fan ben, echt heel goed live bijvoorbeeld. Nile vind ik pas saai! |
|
Hmmmm, ik heb Nile en SFU beide maar één keer gezien en ik vond Nile (in Nighttown) veel boeiender dan SFU (op Graspop) Zo netjes genoeg Hans? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |