|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nu op tv ofzo? Je moeder. |
|
Cannibal Holocaust is nep hoor Is een reality-docu zoals Blair Witch, alleen dan uit de jaren 70.. |
|
eeeehm ? gaat het hier niet gewoon over de film Cannibal Holocaust? |
|
quote: Precies! kuck mal: http://us.imdb.com/Title?0078935 |
|
kvind eigenlijk nieks aan die film |
|
Ik heb de film, maar hij is zo nep als ik weet niet wat, als je dat ziet? |
|
quote: precies.. |
|
idd, ik vind er ook geen fukk aan. na een tijdje heb je het wel gezien. na 1 scene ofzo. maarja, voor de jaren '70, waarin James Bond ongeveer het meest gewelddadige was wat er te krijgen was [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-02-2003 17:53] |
|
Toch effe melden dat het documentaire is. Kannibalisme interesseert me niet echt. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Inderdaad, je moet het in zijn tijd zien, en opzich vind ik het wel een leuk sfeertje hebben... Heb hem ooit es gedownload! |
|
ff vraagje over die film... wanneer ze dat halve hoofd van dat aapie afhakke.... tis toch een echt aapje? of die schildpad? van die mensen wist ik dat het nep was en het "modder gebeuren" ook , maar die beesjes zijn toch levend geweest? kvond het wel een lachuh film... I am the 1%. |
|
quote: Hmz, en toen ik um kocht stond-ie daar in het systeem als film/documantaire... GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wel een vette film met een koele soundtrack. Die verkrachtingen zijn echt bruut zelfs ik werd daar zowat misselijk van en ik heb heel wat vuige B-shit gezien. (En idd die dieren die geslacht worden zijn allemaal echt ) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: en voel je je nu trots ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
vond wel lachen film.. maar niet echt dat je zegt van geweldig. |
|
van die diertjes, da's idd beetje minder, maar de film is geweldig. ingewanden eten, jammie. Oud Vuil. |
|
leuk dat mensen het niet erg vinden als er mensen bruut worden afgeslacht en wel als er een diertje word dood gemaakt |
|
quote: mensen in film dood = nep diertjes in film dood = echt. Oud Vuil. |
|
quote:jah das waar.. maar ook over het algemeen |
|
ik vind er werkelijk geen fukk aan de clip van Necrophagia echter, daar heb ik dubbel om gelegen |
|
quote: mensen = stom diertjes = cool Zenial |
|
die film stond in een boekje onder 1 to watch ik leef en gij zult leven : was de titel van dat boekje had het uit de kroeg gejat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nog nooit gezien, en ik weet niet eens of ik het wil, lijkt me vrij goor allemaal en dergelijken (en dan is het niet zozeer de goorheid alswel de verdorvenheid en realisme wat me tegenstaat). Maar ja, daar kan ik natuurlijk ook niet heel goed over oordelen zonder hem gezien te hebben... Ik weet in ieder geval wel dat het geen echte documentaire is. NP: Barroquejon - With Faramir For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
[offtopic] Dude, het maakt mij niet uit hoor,maar er is een Now Playing topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tjeziz, hij mag toch wel onderaan zijn post zetten welke muziek hij luistert? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |