|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
sow, ben me toch wel effe aan het bedenken of ik blijf doneren hoor !!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Goed dat je het zegt; het is het volgende punt op de agenda van Dhr. Bush. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
k heb wel zin in een gevulde zeehondje met look-saus. Kapitalism pisses me off |
|
Mijn woede hierover is niet te beschrijven. Klootzakken. Ik word steeds gekker van alle toestanden op deze wereld. Deze hypocriete, geldjagende, egoistische, achterbakse, misselijkmakende, walgelijke en illisionaire toestanden. Geld, aanzien en macht. Draait het daar nou om? Is dat nou wat telt? Stomme wereld. Stomme, stomme wereld.. |
|
WNF bezorgd om zeehondenjacht 25 februari 2003 Het Wereld Natuur Fonds is geen voorstander van de commerciele zeehondenjacht. Veel mensen, ook de mensen van het Wereld Natuur Fonds zijn vol afschuw over de beelden van deze jacht, zoals die maandagavond in TROS-RADAR zijn getoond. Het Wereld Natuur Fonds is blij dat Bont voor Dieren als dierwelzijnsorganisatie aandacht vraagt voor het dierenleed dat in dit gebied wordt veroorzaakt. Daar waar het Wereld Natuur Fonds zich in dit gebied sterk maakt voor beschermde zeereservaten voor de meest bedreigde walvissoorten. Beide organisaties hebben immers het beste voor als het gaat om de bescherming van kwetsbare soorten. De beschuldiging van Bont voor Dieren dat het Wereld Natuur Fonds de Canadese overheid zou steunen in haar beleid rondom de zeehondenjacht is onterecht. Het Wereld Natuur Fonds heeft de Canadese overheid met nadruk gewezen op het belang van een gezond aantal zeehonden van ruim vijf miljoen in dit gebied. Het Wereld Natuur Fonds houdt dat ook nauwlettend in de gaten. Zolang er sprake is en blijft van zo'n omvangrijk aantal zeehonden in dit gebied, richt het Wereld Natuur Fonds zich in dit gebied op het realiseren van beschermde zeereservaten voor onder andere de meest bedreigde walvissoorten. Waarmee ook de andere planten- en diersoorten die leven in dit gebied, waaronder de zadelrob, uiteindelijk het meest geholpen zijn. |
|
[quote]Op 25 februari 2003 15:42 schreef SQT het volgende: Geld, aanzien en macht. Draait het daar nou om? Is dat nou wat telt? /[quote] Tuurlijk is dat alles wat telt. Is er nog iets anders dan ? |
|
ik heb hier geen woorden voor.. dit is echt erg |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |