|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haha wtf http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Wie zijn die mensen ? Nog NOOIT van gehoord. |
|
quote: houden zo, da's beter voor je stress niveau |
|
Allemaal prutsers.. Behalve Arid dan.. Damn, die vind ik dus echt wel super.. Dat zijn trouwens geen 'vlaamse artiesten' ze brengen engelstalige rock.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat meen je niet !! Arid zuigt zo hard hé |
|
quote: zal wel: vlaamse artiesten... contradictio in terminis... maar dat waren gelukkig de ietwat slechtere vruchten van onze bodem. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
hmm . dan .. who gives a fuck? |
|
quote:Nou ja, wel weer flink klote dat de schuld gegeven wordt aan die paar illegale downloads... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Je reinste onzin. Ach het is toch van die schijtpopmuziek, hoe minder hoe beter. |
|
quote: Lol.. Als je kan zingen zoals Jasper Steverlinck kom dan nog maar eens terug... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: En als ik beter kan zingen ? Ik kan namelijk zingen zonder gelijk een depri mietje te klinken. |
|
In het kader in de actie tegen bont: Urbanus - madammen met nen bontjas Nee, ik hou nie van madammen met nen bontjas Madammen met nen bontjas zijn gemeen 'k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas Tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen Ik denk dat ik het jullie nu wel kan vertellen Ik ga een zaak beginnen in madammevellen 'k Ga ze vangen op de Avenue Louise Op banketten, paardenrennen en deftige recepties In de Saturday Night Fever pub Bij de Rotary en de Lion's club Met m'n grote muizeval en m'n flesje vol vergif Vang ik er zoveel ik er maar wif Want ik hou nie van madammen met nen bontjas Madammen met nen bontjas zijn gemeen 'k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas Tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen Hunne rug en hunnen buik, die naai ik aan elkaar Daarvan maak ik een luchtmatras of een vliegende sigaar Van hun tenen maak ik champagneflessestopsels En een sterk insecticide van het vel onder hun oksels Van hun tepels maak ik pleistertjes om fietsbanden te plakken En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt Want ik hou nie van madammen met nen bontjas Madammen met nen bontjas zijn gemeen 'k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen Van hun neus maak ik een stopcontact of een arbiterfluitje Van hun lippen elastiekjes om geleipotten te sluiten En zo maak ik vanalles in echt madammeleer M'n winkeltje zal draaien, m'n financies nog veel meer En als ik eenmaal rijk ben, dan kan ik ze bestellen Mijn twee heel dure mantels in stekelvarkensvellen Eén voor meneer Urbanus en één voor zijn madam Zo hebben we altijd plaats op de bus en op de tram If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:ROFL |
|
Eindelijk verlost! Die belachelijke beschuldiging dat het de fout is van downloaders, hangt me de strot uit. Hoeveel gepensioneerde huisvrouwtjes zitten thuis met Kazaa nummers van Bart Kaëll te downloaden? [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 25-02-2003 22:35] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Juist I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nou dan, goed nieuws mag ook wel eens gepost worden! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: *PROEST* Sommige Belgische Nederlandstalige liedjes zijn echt heel mooi(Kris De Bruyne,Wim De Craene),maar 99% van de Vlaamse artiesten brengen echt pure bullshit volgens mij,zoals zéér vals gezongen covers mét een Nederlandse tekst.Te bedenken dat er in de jaren '80 op Radio 2 nog zoiets was als 'De Vlaamse Top 10.'Jeez,ofwel was het om je te bescheuren,ofwel kotste je ter plekke de boel onder,zo erg was het.Om dan nog maar te zwijgen van '10 om te zien'op VTM Aah,waar is de tijd dat ik nog ging frisbeeën met zo'n 45-toerenplaatje van Paul Severs... Heb ze achteraf nog met een gelijkgestemde ziel vakkundig nadezak gescratcht [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 26-02-2003 19:39] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wahaha, geheel geïnspireerd door dit blijde nieuws eens naar de website van Garry Hagger gesurft, en wat ziet mijn oog in des duijvels gastboek ? quote: (wellicht enkel grappig voor vlamingen) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Waah ( besterft het zowat) Die muziek zuigt ook al,zelfs nog beter dan een nieuwe stofzuiger!!! (heeft nu echt de slappe lach) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zita Swoon zit er ook bij las ik ergens... |
|
quote: Goed, dat moeten we dat gezaag ook niet meer aanhoren .IDEAAL!!! |
|
Oef!! ik werd al beschaamd een Vlaming te zijn...on golden grounds! (Ancient Rites) After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:Ow dat is wel zonde. Het is wederom niet helemaal mijn hoek van muziek, maar ik heb het altijd kunnen waarderen wat die man voor een creatiefs doet met z'n muziek. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hahaha On Golden ... FIELDS If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Van mijn erf!!! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |