|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja het dierenrijk hé, we zouden ze moeten zalig verklaren. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 25-02-2003 11:37] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Wat vreselijk, van die lieve waakhondjes. |
|
Het klinkt wel wat triest natuurlijk, maar ik ben wel voor gelijkheid van mens en dier... maar goed; je kunt een dier natuurlijk niet aanrekenen dat hij z'n plicht heeft verzuimd... De mens heeft namelijk bedacht dat dit dier die plicht had moeten uitoefenen; niet het dier... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wat een raar nieuws zeg! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Nou ik begrijp het wel. Vorige week verdomde mijn hond het om de krant te halen, ik moest me echt inhouden om niet mijn slagersmes van het aanrecht te gaan halen...... |
|
Ik veroordeel spinnen en ander ongedierte al jaren ter dood wegens inbraak, maar tot nu toe heeft dit nog niet gezorgd voor een afname van het aantal inbraken. Hopelijk hebben alle andere waakhonden wel van deze straf geleert en zullen zij vanaf nu beter opletten. |
|
O man . Plichtsverzuim? Een dier? Domheid indeed! |
|
'We hebben het einde van de domheid van het mensendom nog niet gezien!' Tada! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Gelijk afschieten geen proces nodig. |
|
Hahaha! |
|
hehe.... jah zoiets Blinded by Fear of Life... |
|
'We hebben het einde van de domheid van het mensendom nog niet gezien!' |
|
Doodstraf voor dieren?? the only pleasure is pain |
|
quote: Vet, gelijkheid in het dierenrijk dus.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik ben erg benieuwd of er ook een rechtzaak komt. En hoe (in dit geval) een hond zichzelf kan verdedigen. rechter: Bent u schuldig aan deze misdaad? verdachte: Woef woef?? the only pleasure is pain |
|
misschien kan een advocaat nog onderbouwen dat die honden rabiës hadden ofzo... Ik vind het ook een beetje belachelijk... Ik ga mn cavia toch ook geen boete geven omdat hij op het tapijt staat te bouten? DISCLAIMER: als ik een cavia ZOU hebben |
|
quote: Deelt de politie dan boetes uit aan mensen die op het tapijt bouten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wildplassen/bouten |
|
quote: Dat geldt toch niet voor op tapijten meen ik? tenzij het tapijt buiten ligt dat is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
niet zeiken, rasp |
|
of bouten Oud Vuil. |
|
quote: vooruit dan maar, ik zou mijn cavia ook niet bekeuren voor het pissen in mijn tuin Nooit gedaan ook, nu zijn mijn cavia's echter dood. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: wat hadden ze gedaan? Oud Vuil. |
|
LOLOLOLOL |
|
quote: Ik hád er bij willen zetten dat het geen doodstraf was. Ik verwachtte echter niet dat iemand na mijn gezeik van daarnet nog door zou gaan. Wim je verbaast me Een cavia had een gezwel in d'r bek en kon zodoende niet meer eten dus af laten maken, ander werd na een jaar of 7 kaal en is vrij snel daarna gewoon dood gegaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |