|
Auteur: |
|
|
Caedere heerscht! |
|
Collision...I.G. bezorg mij dat eens! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
caedere ken ik niet, maar volgens mij is t wel fijn |
|
Ik heb nog nooit van die bands gehoord, maar 't is in ieder geval dichtbij. Hebben die bands ook websites waar samples van te downloaden zijn? Is dat dan omdat de dag daarna European Hardcore Party is of zo? Normaal is hier in de buurt nooit wat te doen. Allemaol de böl en tot de einentwintigste in de Gaaspiep aan de mèrt in Mesjtreech!!! |
|
Je kunt in ieder geval van ons een nummertje downloaden op www.forensickmusic.com Ben nog steeds met de site bezig, maar zal snel online zijn. Hopelijk gaat de gaaspiep meer van zulke concerten doen. We gaan trouwens nog een leuke cover doen, wo se in Mesjtreech wael blie mit zullu seen. Booyakasha. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hahaha, wat een bandnaam: zetpil. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
De Gaaspiep is geloof ik wel een leuke kroeg. Da's toch die kroeg vlakbij de markt? (vanavond zit ik weer in Maastricht!) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ligt op de markt ja. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Yep,Suppository is erg vet.Heb ze al heel vaak gezien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat dan? Glory Glory MVVke? |
|
jazeker, ik dacht dat jullie voorzichtig met covers omgingen? wij doen ook een nieuwe trouwens. mosh |
|
Wordt ook maar een eenmalig covertje. M-town style haha. Rest blijft verrassing. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
oke, ben beniewd.. wordt een vette pot bagger!! |
|
en voila... effe snel een i-net flyer kut de datum klopt niet... godver [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 01-03-2003 18:18] |
Index / Concerten |