![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nope, die heb ik nog niet ![]() ![]() |
|
quote:Zet je MSN/ICQ eens aan ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
supergoed waren ze! lekker meebrullen met metallica nummers. Ook die drummer die ze erbij hadden was erg goed, ik vond de drums ook erg goed bij Apocalyptica passen. trouwens, Lord Morgoth, ik was degene die jou dus aansprak ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Wat een heerlijk en supergoed concert was het! Puur genieten. Jammer alleen van de slecht muziek die ze tijdens Rocketfuel draaiden, wat een koude douche zeg. Maar 't was nog wel bijzonder gezellig. (en voor de dames onder ons: visueel ook nog eens een interessante band, 2 van de 4 cellisten zagen er erg prettig uit ![]() ![]() So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Ik ben afgelopen vrijdag geweest en vond t ook waanzinnig,echt vet en retestrak, niet alleen de metallica nummers vond ik gaaf maar ook hun eigen nummers, ik heb op dit moment alleen apocalyptica plays metallica maar ik ga die andere ook beslist nog halen, inquistion symphony,cult en reflections natuurlijk, ik heb ook al t 1 en ander kunnen downloaden maar ik denk dat ik ze toch origineel ga halen,vooral die laatste !!! ![]() |
|
quote: Ja,k was er vrijdag ook, ik heb mij gewoon waanzinnig uitgeleefd. Die gasten spelen echt waanzinnig goe, ik ben er eigenlijk van verschoten dat er maar één string gesprongen is tijdens da optreden... Ah, by the way, weet er iemand de naam van da bitchrock groepke waarda de cd van opstond voor het optreden, ik vond da feitelijk nie slecht, maar ken het nie...? ![]() |
|
quote:1 maar? Damn, ze worden slap ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
OH hell!! Nog 2 uurtjes en dan vertrek ik richting Tilburg waar de heren om 9 uur voor mijn oogjes me helemaal gaan verwennen met hun mooie muziek!! ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Dave niet herkend?? SLAYER!!! ![]() light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com ![]() |
|
Ging dave mee op tour? Ik dacht dat ze nu een vaste finse drummer hadden?... ![]() |
|
Overal stond dat Dave mee op tour ging. Ik heb het zelf niet mogen aanschouwen omdat ik in P60 moest zijn voor de avond met Agresion. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com ![]() |
|
Volgens mij was het hem toch niet, hoor.. ![]() ![]() |
|
Volgens mij ook niet So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Dave is niet mee geweest op tour, dat is/was hun nieuwe vaste drummer Micca. Ze hebben hem zelfs voorgesteld (in 013 tenminste) aan het publiek. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
goeie drummer trouwens!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |