|
Auteur: |
|
|
ik heb op chattv tmf een zwaremetalen kanaal geopend dit is de url : www.chatten.myweb.nl/tmf Kom en laten we chatten |
|
ja we zijn dan ook 'concurrent' van het andere metal kanaal Metal4Ever had ik even niet aan gedacht whehe |
|
sorry als jullie denken dat ik het mIRC kanaal afkat maar dat is niet zo ik zit er namelijk zelf ook |
|
Ach wat maakt dat nou uit ... |
|
Ik zie hem er anders niet tussen staan |
|
ja dat is ook een minpunt kanalen blijven er niet permament staan die moeten steeds bij binnenkomst gemaakt worden |
|
Da's nie handig... Dead things grow from deep inside... |
|
alsof grafische smiley's leuk zijn... eenvoud is veel leuker imho gewoon tekst en verder niets... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Maar dan kun je ook niet |
|
tja.. alleen : * staat zo kaal he I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
He Nazgul, die snelkoppeling probeer ik net, maar er staat helemaal niks! Nul-nul. Oekanda? Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Grijsig Scherm ? Wacht dan even, dan is die aan het laden. Na een tijd zie je een inlog scherm als het goed is. |
|
Metal4Ever... NOSTALGIE!!!!! |
|
hmm, net ff dat chatboxding geprobeert maar hij gaf aan dat m'n gebruikersnaam al gebruikt was. Zelfs toen ik de naam Annnalert(????) probeerde gaf ie reeds gebruikt aan. |
|
He judge...jij hebt ook vroeger op Metal4Ever gechat toch?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
Index / Algemeen |