|
Auteur: |
|
|
ik kom niet mar doe mn groeten aan Steve, de belg in Mor Dagor, alsie er nog bij is, denk't wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
opzich wel gaaf, maar ken de bands al enzo |
|
das lekker vroeg, misschien dat ik kom, ff checken. |
|
quote: Zelfde line up zaterdag in de Frontline in Gent, en kom es op msn... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 26-02-2003 14:46] |
|
Hmm een beetje prijzig, misschien een biertje halen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: duur bier Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Misschien een biertje halen is bij mij over het algemeen nee hoor Ik, Wil Schuurman |
|
quote:'kvin de prijs wel meevallen, maare zij hier nou 2 topics over |
|
quote: Ik weet 't niet Heb jij een andere topic hierover gezien? Edit: Ah ja, alleen staat die in de verkeerde subtopic (Heavy Metal)... [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 26-02-2003 23:51] |
|
quote:lang levuh de mod's |
|
Ik bender uiteraard wel... vindbaar aan het uiterste van de bar.... |
|
Ik kreeg net een emailtje binnen: zondag 2 maart Baroeg-Rotterdam Mor Dagor Cirith Gorgor Shadowlord (i.p.v. Asmodeus) Aanvang 16.00 uur, entree 7,50 meer info: http://www.baroeg.nl/id2.htm Ik, Wil Schuurman |
|
wat een schandalig slechte vervanger ! entree met 10 knaken omlaag ! nahja..we komen toch voor Mor Dagor... |
|
Vet optreden gisteren van alle bands (ja ook van Shadowlord) maar vooral Cirith Gorgor. Wandering Cirith Gorgor Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zaterdag was Cirith Gorgor alleszins wel lekker in de Frontline Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:voor mij was de toegang weer 0,0 shadow lord kende ik nog niet en vond ik geen onaardige band maar of het een verstandige keus was dat de boeken samen met de andere 2 bands, ik denk t niet. de muziek zat redelijk in elkaarm beetje goedkopuh cof cloon. de keyboards lekker onopvallend op de achtergrond (behalve dan bij de sfeerische intro's) en de vocalen deden me een beetje aan cruelty and the beast denken; ik denk alleen dat ze de zanger beter thuis kunnen laten, de zangeres kan de zang wel in d'r eentje aan en die gozer heeft een charisma van -20. de 2e band ('kben de naam ff kwijt) beukte wel lekker. snelle black met wat thrash invloeden. alleen jammer dat de 2e zanger niet te horen was. en cirith gorgor beukte geweldig, de stem van nimroth was heerlijk rauw; BELLUM GERMANICUM! |
|
quote: ze waren vorig jaar een keer ook in de gigant, met cremation en de flinkstoneds als ik het goed heb Je moeder. |
|
quote:daar zou ik dan wel nie bij geweest zijn, of ik had eerst met ralph onze drug op gemaakt ofzo |
|
quote: Misschien is dat een verklaring dat die vent me zo bekend voor komt...ik weet nog nl steeds niet waarvan, maar ms is dit dus een verklaring |
|
waarschijnlijk wel Je moeder. |
Index / Concerten |