|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
serieuze reacties graag [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 02-04-2003 15:49] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik ben belachelijk bezig. [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 02-04-2003 16:28] Trieste gast |
|
quote: Ik vind dat de interviewers het interview zelf maar in elkaar moeten steken.. Zoals dat bij een welk boekje of webzine gebeurt. Inbreng van de forummers is een leuk en waardevol idee, maar als er al gebedeld moet worden om vragen zegt dat wel iets over het niveau van de interviewer. Mes excuses, maar zo denk ik erover. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: zo komt het idd een beetje over ja Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat is nou net het handige van ZM je hebt de mogelijkheid om je idool wat te vragen. Maarja als dat niet op prijs gesteld word. Dat zegt niks over het niveau van de interviewer, waar slaat dat in godsnaams op zeg, kolere. Ik zal het topic dan zo maar sluiten als er zo belachelijk infantiel gereageerd word... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 02-04-2003 16:30] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik geloof dat ze toch duidelijk uitlegt wat ze bedoelt. En zo verschrikkelijk is dat niet, ik denk dat je een een beetje over reageert. Edit: spelfoutjes [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-04-2003 16:51] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: kolere zeg, wat een spelfouten. "Ik geloof dat ze toch duidelijk uitlegT wat ze bedoelT. En zo verschrikkelijk is dat niet, ik denk dat je een beetje over reageerT." Ontopic: nieuwe Sepultura zuigt (die zanger helemaal). Je kunt ze maar 1 vraag stellen: waarom zuigen jullie nou zo? |
|
quote: Nou nou, je niet zo druk maken he? dat is slecht voor je hart. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: bedankt voor de tip! |
|
np Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hahahaha Vrede.. Vrede.. vrede op aard aan alle mensen.. Maar kom, terug on topic, lievekes.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 02-04-2003 16:58] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Vind deze vraaag in een wat aangepaste vorm zeker wel een aanrader, denk dat het voor ons zm'ers wel van waarde is om te weten of ze weer terug naar hun root willen ja of nee?! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: die vraag krijgen ze 3000 keer te horen van oude fans die voor een stukje vergane glorie naar het concert gaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja?! en? toch wil ik het weten, hahaha. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Trieste gast |
|
quote: DUDE!!! Je hebt het hier over de nieuwe zanger van sepultura! Knappe jongen als jij iemand kan vinden die die nieuwe zanger als idool ziet. De enige vraag die ik kan verzinnen is "Waarom zijn jullie nog niet gestopt?" Zenial |
|
waar is de kracht en originaliteit van de jaren 80 gebleven? Je moeder. |
|
quote: die is in de cds uit de jaren 80 en begin 90 gebleven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Waarom vragen over het oude sepultura. Ze hadden gewoon de naam Sepultura niet meer moeten gebruiken. Ik vond het album nation nog best te pruimen, je moet er dan alleen niet bij bedenken hoe het had geklonken als max er bij had gezeten. Maar verder graag on topic. Heb je geen vraag, ook goed, maar zeg dan niets. |
|
quote: |
|
quote: waarom ze onder deze naam zijn verdergegaan: [beleefd]Er is veel geklaag onder de fans over het feit dat jullie nog de naam sepultura gebruiken terwijl dit niet echt meer in één lijn ligt met het oude werk. Hebben jullie eraan gedacht jullie naam te veranderen met de splijting met Max?[/beleefd] maar ik geloof dat het antwoord wel te raden valt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-04-2003 19:26] Je moeder. |
|
quote: Idool??? Ik denk dat er weinig mensen op ZM zijn die überhaupt een idool hebben.. Wat is dat voor gay Hitkrant woord man quote: Is dit een dreigement? Zwak van je hoor.. Je bent schat ik de minst actieve mod op ZM en als je er dan bent probeer je de (denkbeeldige) macht die je hebt meteen uit te oefenen.. Misschien moet je eens wat vaker moderen, blijf je in vorm! Vragen -Hebben jullie na de split met Max een naamsverandering overwogen? -Wat is jullie levensovertuiging? -Vroeger speelde jullie thrash/ death. In welk genre plaatsen jullie jullie nieuwe werk? Nu-metal? -Worden jullie net zo gay als Metallica? -Worden jullie net zo greedy als Metallica? etc.. Oude Sepultura = Nieuwe Sepultura = |
|
ok met dit topic schieten we dus geen reet op. Het valt me op dat het "vragen voor Malmsteen" topic en het "vragen voor Nile" topic wel liepen en dat daar niemand het als een teken van zwakte van de interviewer beschoude. Maar blijkbaar intreseerd Sepultura gewoon niemand. Lady Rose Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |