|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk nieuws voor de VS-haters onder ons. Via tweakers kwam ik namelijk dit artikel tegen. http://www.journalism.co.uk/news/story576.html |
|
War is propaganda. Die Bush zit wel iedereen af te kakken, ma hij is de grootste mafia-boer van de hele hoop. |
|
Ik heb wat Europees nieuws voor Bush De VS bestaat dankzij Europa, dus hij mag lekker onze kont gaan likken |
|
Iew .. no thank you ... |
|
En als het op mensenrechten aankomt, laten we vooral niet vergeten wie de indianen heeft uitgemoord. Tip: het waren GEEN moslims. |
|
quote: eeuuhhmmmm de hottentotten! |
|
quote: And you win... an ass-kicking ! |
|
quote: JUMP FOR JOY JUMP FOR JOY |
|
quote:Engelsen en Fransozen, omg, Europeanen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
neen, Amerikanen. |
|
quote:Ah? Ik meende altijd dat het voornamelijk Engelsen waren en Fransozen die emigreerden naar wat nu de VS zijn en die ermee begonnen. Moet ik maar even mijn ouwe leraar geschiedenis bellen dan. Okee, wat later de VS waren, die zijn er vrolijk mee doorgegaan, maar volgens mij heb ik toch echt gelijk hoor. Tenzij je écht denkt dat er pas mee begonnen werd toen de VS de VS werden, maar dan zit je er toch echt helemaal naast, sorry. [edit]En de Zuidamerikaanse indianen dan, die werden toch ook uitgeroeid door Spanjolen en Portugezen, of zie je dat ook weer anders? Verlicht me![/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-02-2003 14:44] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Die mensen die Indianen uitroeiden. Woonden in Amerika dus het waren Amerikanen. Uit al die nichten is het Amerikaanse volk ontstaan. |
|
Het zijn een stelletje halfgare in europa ongewenste luie opdonders, dieven en verkrachters die de kern van de eerste golf kolonisten vormden. Dat soort verachtelijke genetische eigenschappen zie je terug in het verkrachte beeld wat de Amerikanen van de wereld hebben. Het heeft wel wat weg van Israel, dat zijn ook van die Joden! () Dit slaat nergens op. |
|
quote:Helemaal niet, die woonden in de Nieuwe Wereld. Amerika bestond toen nog helemaal niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Of "Het Beloofde Land", zoals Bush z'n sekte zegt Sinds wanneer is BBC 'Europees nieuws'? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Sinds GB Amerika's vertegenwoordiger in Europa is. |
|
quote:Zoiets meende ik dus ook al. Eigenlijk Europeanen dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Inderdaad, Amerikanen zijn ontstaan uit de groep Europeanen die in de tijd van de 'nieuwe wereld'( ergens in de achttiende eeuw volgens mij) het in Europa niet meer leuk vonden en hun geluk aan de andere kant van de oceaan wilden beproeven. Volgens mij is dat een groep mensen geweest die een ideale wereld in elkaar wilden zetten. Dat trekt dan weer andere mensen aan die dat ook willen, waardoor je een land krijgt met een bevolking die alleen het ideaal wil zien en de ogen sluit voor dingen die dat beeld wel eens zouden kunnen verstoren. Het niet bekend maken van alle zijden van een oorlog tegen Irak, maar alleen dat wat Amerika goed uitkomt past in dat beeld. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ja maar die mensen zagen zichzelf als "Amerikanen" zij zette zich juist af tegen dat hele europese. Zie het als een transsexueel het is eigenlijk een man, maar toch een vrouw, snappu. Trouwens de grootste indianen killer is nog altijd de griep. |
|
quote: Da's nu eens een mooie vergelijking.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: leuk nieuws toch? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
^_^ Het land heeft een boogschutter ascendant, wat wil je nog meer voor 'toeval'. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Astrologie right? in ieder geval, het lijkt me beter als amerikanen buitenlands nieuws gaan kijken dan als ze hun eigen xenofobische pers blijven volgen... (zie - "Hitler's Children") Het is goed als Amerikanen eindelijk gaan begrijpen dat niet alles wat zich onder de vlag schaart gelijk rechtvaardig en eerlijk is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jaaa zoiets had ik al in de krant gelezen ook, Amerikaanse filmsterren die in Europa moesten zijn voor een of andere award, klaagden dat zelfs in Oost-Europa de informatievoorziening beter is dan in de VS. Wat kan je anders verwachten van een land dat een nationaal kampioenschap de "World Bowl" noemt... Afstammelingen van het tuig van Europa. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |