|
Auteur: |
|
|
ik wil em, nog steeds een keer hebben .. live klonken de nummers erg goed |
|
Ik heb hem nu al een tijdje, vind hem errug vet.. Alleen was het eerste wat me opviel dat het Morbid Angel gehalte van de riffs behoorlijk hoog is. Maar, lekkere plaat! |
|
Ik heb het album ook hij is wel ok |
|
Ik hoor veel liever de oude behemoth platen als Grom, sventevith, forests dream eternally en from the pagan vastlands. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik vind deze ook zeker zo goed !. .. ze zijn duidelijk weer wat harder geworden The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Harder ? Verklaart u nader !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:harder dan thelema bedoel ik dan, meer grunt [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 27-02-2003 12:24] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
Deze plaat is gortdroog geproduceerd en dat is maar goed ook, want dan kun je tenminste horen wat ze spelen. Bovendien blijft dat het geval als je hem knalhard aanzet. Drie puntjes van kritiek: 1) Zoals Snaack al terecht opmerkte, zijn hier en daar de MA-invloeden wel erg duidelijk. 2) Op de tweede helft van de plaat staat een aantal composities die wat minder boeien, en de plaat is (mede daardoor) een beetje aan de lange kant (ik hou ervan platen aan één stuk te luisteren). 3) Het drumgeluid is wel erg plastiek. Op de cymbals na is alles getriggerd. Vooral roffels krijgen daardoor een knullig karakter. Het beste voorbeeld daarvan is het begin van het titelnummer. Qua compositie is het een dijk van nummer, maarja, dat snare-roffeltje... Touché, pussycat! |
|
quote: Lekker onderbouwd Immortal Pride |
|
Het is me godveredommme een meesterwerk! Maar goed dat er nog eens wat strak geproduceerde platen worden gemaakt. Voor de rest is de deathmetal wel erg hard naar binnen geslopen, aar dat stoort mij als troe blekkie geen moment Dit slaat nergens op. |
|
quote: niet nee want ik ken de cd nog maar net dus kan ik er eigenlijk weinig over zeggen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Nieuwe stijl behemoth heerscht verschrikkelijk hard, imo een stuk beter dan de oude. Zo ook Zos Kia cultus, al vind ik het jammer dat ie minder gevarieerd is dan thelema 6. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Van de 'nieuwe' behemoth vind ik eigenlijk pandemonic incantations en satanica nog het best, op thelema 6 en de laatste vind ik ze wat te standaard t.o.v de eerder genoemde 2. Maar het oude werk blijf voor mij onovertroffen. Pure evil and hate Ik, Wil Schuurman |
|
Haha. VET TROEHOE! Dit slaat nergens op. |
Index / Heavy Metal |