IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Vlad tepes
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 27-02-2003 15:16 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Vooral bekent omdat alles ultra gelimiteerd uitgebracht is en het nu op jewbay voor rond de 100 dollar weg gaat maar toch ik dit best een goede black metal band.
Ikzelf heb een copy van de belketre split en nummers als:
Drink the Poetry of the Celtic People
Massacre Song from the Devestated Lands

hebben toch een verdomd goede sfeer in zich zitten, ok de productie is kut maar daar gaat het niet om

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-02-2003 15:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind Vlad Tepels niet meer dan matig... Maar ja, kvlt heh

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 27-02-2003 16:39 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

wat een prutsers..

Koud
Usericon van Koud
Posted 27-02-2003 18:31 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Ik heb de split met Beltreke en Togeist (copy of course) en bij beide vind ik de andere band beter dan Vlad Tepes... Maar op is VT niet slecht. Maar 100$ voor een fucking CD...

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 21:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Dit is koeienstront Black Metal.

Zelfs stront is nog beter te verteren.
Bestaat deze band nog wel.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-05-2003 21:46 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 21:28 schreef Heer Krieg het volgende:

NEE!

NEE!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 21:51 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 21:28 schreef Heer Krieg het volgende:

Zelfs stront is nog beter te verteren.

Waarom niet?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-05-2003 22:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ok, niet al het materiaal van Vlad Tepes is goed, maar de splits met Torgeist en Belketre bijvoorbeeld wel. En natuurlijk is de band overgewaardeerd door de hele cultus die er rondom onstaan is, maar toch is het interessante muziek. Erg vergelijkbaar met de oude Mutiilation natuurlijk. Beide bands hebben naar mijn mening een veelal zeer gave structuur in hun nummers en gebruiken niet-alledaagse riffs. Probeer eens door de klote produktie heen te luisteren. Ik zeg dus niet dat het geniaal is, maar koeienstront vind ik te overdreven.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 22:05 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 22:00 schreef Gangrad het volgende:
Ok, niet al het materiaal van Vlad Tepes is goed, maar de splits met Torgeist en Belketre bijvoorbeeld wel. En natuurlijk is de band overgewaardeerd door de hele cultus die er rondom onstaan is, maar toch is het interessante muziek. Erg vergelijkbaar met de oude Mutiilation natuurlijk. Beide bands hebben naar mijn mening een veelal zeer gave structuur in hun nummers en gebruiken niet-alledaagse riffs. Probeer eens door de klote produktie heen te luisteren. Ik zeg dus niet dat het geniaal is, maar koeienstront vind ik te overdreven.

Die split met Torgeist was opzich aardig, ik vond dat hoesje zo mooi, paarse bomen. Wat is er van Torgeist geworden.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-05-2003 22:06 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 22:05 schreef Heer Krieg het volgende:
Die split met Torgeist was opzich aardig, ik vond dat hoesje zo mooi, paarse bomen. Wat is er van Torgeist geworden.

De kerel achter Torgeist maakt nu muziek met de band Vermeth.

Ook komen er binnenkort demo-lp's uit via Drakkar, welke al uitverkocht zijn via pre-orders. (en dus allemaal wel op jew-gay zullen belanden).

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 22:08 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 22:06 schreef Gangrad het volgende:
De kerel achter Torgeist maakt nu muziek met de band Vermeth.

Ook komen er binnenkort demo-lp's uit via Drakkar, welke al uitverkocht zijn via pre-orders. (en dus allemaal wel op jew-gay zullen belanden).

Die Vermeth is een Black Metal band uit Frankrijk, had de cd laatst nog in de hand.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-05-2003 22:10 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Had m maar gekocht. Hij is volop gaaf, lekkere obscure sfeer. Hoewel, de productie is wel koeienstront-like

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2003 23:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

waar kan ik eigenlijk info over Vermeth vinden? Ik heb enkel Your Ruin... maar vraag me af of ze nog meer hebben.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 10:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vermeth is genietbaar

vlad tepes - the black legions bvb, is dan weer utter fail

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com