|
Auteur: |
|
|
Ik vind het eigenlijk maar een matige band |
|
Had dat gezegd heb die dingen allang Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Had ik hem van je gekregen dan?? |
|
kan me voorstellen dat als je al een jaar of 15-20 meeloopt je die dingen nog gewoon in de winkel hebt gekocht, maar daar zijn ze nu in geen velden of wegen meer te bekennen! En ik wil gewoon dat soort dnigen hebben, dus de protemonne opentrekken! Kopietjes interesseren me niet zoveel, hb een echte originelen kick! |
|
quote: dat mag je vinden, ik vind ze geweldig, zeker de glijknamige lpaat uit 1990 is super. Heb je er wel eens serieus naar geluisterd?? ook naar het latere werk? Het is een soort kruising tussen jaren Black sabbath en Slayer |
|
Slayer??? Die vergelijking ontgaat me. Persoonlijk vind ik manic frustration heel goed. Maar ook daar is niet meer fatsoenlijk aan te komen. Wel een beetje triest dat er zoveel metalheads rondlopen die Trouble niet kennen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:'krijgen' Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Luister maar eens naar het oudere werk, dan zal er hier ene daar een slayer-achtige riff opduiken. natuurlijk zijn de latere cd's geproducerd door Rick Rubin die ook slayed deed, en een soort trademark sound heeft waardoor ook wat overeenkomsten ontstaan. ja ik vind qua riffs en gitaargeluid het af en toe in de verte iets van slayer hebben, alhoewel de muziek lang zo bruut niet is natuurljik! |
|
quote: nee joh. Vooral de eerste drie zijn super. ultra doommuziek met teksten als "the one you love is dead.." ha, dat nummer moeten ze een ze op zo een stupide carnavalavond er tussen gooien. gedaan met het feest en iedereen huilend naar huis. |
|
quote: Ik moet toegeven dat ik het niet heel goed geluisterd heb, en zeker niet alles... Maar ik vond het niet boeiend. |
|
Trouble? Ikke nie kenne he! Dit slaat nergens op. |
Index / Heavy Metal |