|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hangt ervan af van welk genre je houdt..zoek het zelf uit door wat MP3s te beluisteren, ik kan geen keuzes voor je maken, ik ken je verder niet. Succes iig. |
|
De aanraders (mijn inziens that is...): Blood Red Throne: Affiliated with the suffering. Death: Leprosy. Emperor: In the nightside eclipse. Enslaved: Frost. Forbidden: Forbidden evil. Malevolent creation: The will to kill. Masterplan: Masterplan. Morbid angel: Blessed are the sick. Sodom: Better of dead. Suffocation: Breeding the spawn (ja, ik hou meer van deathmetal.. ik weet het) |
|
Agothadaimon. Aardige cd voor een paar luisterbeurten ... daarna luister je hem nooit meer. |
|
quote: Ik hou voornamelijk van black en death. you say you're men, we know you're cowards |
|
Agathodaimon: Blacken the angel. // Cleane keyboard black metal, ruk. Behemoth: Zos kia cultus (here and beyond). // Neo-death/black metal, erg gaaf, redelijk technisch, vrij bruut, ik vind hem een streepje beter dan Thelema.6 . Blood Red Throne: Affiliated with the suffering. // Mijn recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/842.html Schijfje wordt wel snel saai. Burzum: Hvis lyset. Craft: Terror propaganda. // allebei halen, een black metal klassieker + een zeer gaaf modern album dat oude tijden doet herleven. Death: Leprosy. Emperor: In the nightside eclipse. Enslaved: Frost. Impaled nazarene: Tol cormpt norz norz norz........ Immortal: Pure holocaust. Morbid angel: Blessed are the sick. Suffocation: Breeding the spawn. // fuckin' classics!! Malevolent creation: The will to kill. // zwaar ruk, zorg dat je 'Retribution' in handen krijgt... |
|
Maar hoezo deze lijst als ik mag vragen? Ken je iemand die ze weg wil doen ofzo? (en zo ja dan heb ik ook wel interesse.. ) |
|
Aanraders: Emperor, Enslaved, Immortal en Satyricon Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Bedankt dwaal!!!!!! you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Ja. Maar er komt meer bij kijken dan alleen genres. Is onze mening zo belangrijk? Het is toch handiger zelf uit te zoeken wat je tof vindt? Iedereen heeft een andere mening, de ene black metal liefhebber vind Burzum tof. De ander vindt Burzum dom. Beetje onhandige methode om tot aanschaf van CDs over te gaan lijkt me dit. |
|
quote: Vind ik niet, zo heb ik het ook lange tijd gedaan. Als je een beetje de smaak en dergelijke van sommige mensen kent kan je daar min of meer op afgaan. Af en toe heb je uitglijders (ik noem een Zemial, he he he) maar die zal je nog veel meer hebben als je alles op eigen houtje vindt. Gewoon wat raad en daad, niets mis mee, toch? |
|
quote: the ten commandments schopt dat hele retribution aan gort!! Trieste gast |
|
quote: Zal best -- maar die ken ik nog niet . |
|
quote: Ik vind het altijd maar een beetje troebel hoor. Ik heb vaak genoeg gehad dat mijn zus, die over het algemeen dezelfde smaak als mij heeft, me dingen aanraadde waar ik geen ruk aanvond. Natuurlijk, als je een keer aan iemand vraagt of een bepaalde CD tof is kan dat geen kwaad, maar uit een hele lijst vragen welke CDs je moet aanschaffen oid vind ik een ander geval...Maar goed, wederom blijkt nu dat meningen omtrent diverse zaken verschillen Ik wilde alleen even mijn mening spuien en wellicht nog even de heer Cruel Dark Beast adviseren! [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 27-02-2003 19:36] |
|
quote: dat is de beste plaat van mc man...kopen die hap Trieste gast |
|
quote: toch niet. Je kung een vriend/kennis /etc mischien wel als richtinggevend beschouwen maar meer ook niet. Zo kan ik mijzelf absoluut niet vinden in jou meningen over Blood red throne en Malevolent creation. Geeft niks, maar het blijft gewoon persoonlijk. |
|
quote: De drummer was zwaar stoned toen ze dat opnamen; ALTIJD naast de maat als 'ie een blast-suk inzet of net van de blast afkomt richting mid-tempo. Kut fukking middelmaat CD!!!! |
|
quote: Allen behoorlijke aanraders! |
|
quote:Ik vind die ene wel heeeeeeeel erg goed |
|
quote: Haha, vast -- maar ook dan is (in dit geval) mijn mening dus informatief. Dat bedoel ik maar. Kijk, zo weet ik bv. ook dat als Jenje een CD leuk vindt, ik er meestal maar beter van kan wegblijven . |
|
Ik zou zeggen Forbidden en Sodom, maar misschien vind jij daar geen ret aan is meer thrash, ik vind dat geweldig! Al is better off dead niet echt de sterkste plaat van Sodom, nog zeker de moeite waard! |
|
quote: dan zou ik die plaat nog maar eens aandachtig gaan luisteren, want die drummer zit er op die plaat NOOIT naast... Trieste gast |
|
A blaze of sorrow: Anger, hate, fury. Moderne thrash met black invloeden. Niet echt vernieuwend. Behemoth: Zos kia cultus (here and beyond). Geweldige death metal! Uit de Morbid angel school. Heerlijke schijf! Blood Red Throne: Affiliated with the suffering. Old school death metal. Geen echte blast-tempo's maar wel lekkere beuk-riffs. Lekker schijfje. Burzum: Hvis lyset. Rauwe depressieve black metal. Verplichte kost. Craft: Terror propaganda. Rauwe black metal. Aanschaffen die hap! Hate forest: Blood and fire ritual. Rauwe black metal. Wel erg kort. Immortal: Pure holocaust. Geniale snelle primitieve black metal! Khold: Phantom Hypnotiserende black metal. Grimmig maar wel clean geproduceerd. Malevolent creation: The will to kill. Heerlijke ouderwetse death metal met geweldige herkenbare songs. Masterplan: Masterplan. Errug goeie melodieuse heavy metal in het straatje van Helloween. De rest ken ik niet of ik ga er geen woorden aan vuil maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Agothadaimon is een fijne band quote: ZEEEEEEEKEEEEEEEEEER Wat een almachtig zalige schijf, kan niet ontbreken in je cd-collectie, één van DE black metalalbums ooit, wat een sfeer quote: Klasiekers moet je respecteren quote: Zeker aan te raden, Rotting Christ is nl. ook een fijne band quote: Neem toch maar Nemesis Devina en The Shadowthrone van Satyricon, veeeeeeeeel betere albums Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Sodom en Immortal zeer zeker, al zijn dat niet de beste albums van die twee bands. Morbid Angel, Rotting Christ, Satyricon en Agathodaimon vind ik ook wel aan te raden. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-02-2003 23:32] |
|
Death, Forbidden, Morbid angel en Sodom !! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |