|
Auteur: |
|
|
Waar is groezrock |
|
|
|
quote:Dank je wel Mooi TMF logo op de site |
|
ik ga waarschijnlijk wel gaan voor 2 dagen |
|
het programma is bijna af, nog 1 band MAIN STAGE : + 1 band 09:30 10:00 SKOOL'S OUT 10:20 10:55 FACE TOMORROW 11:15 11:55 the SHANDON 12:15 12:50 RANDY 13:10 13:50 GAMEFACE 14:15 14:55 ? 15:20 16:05 FLOGGING MOLLY 16:30 17:10 DREDG 17:35 18:25 HOT WATER MUSIC 18:50 19:40 TEN FOOT POLE 20:10 21:00 GLASSJAW 21:30 22:30 BIOHAZARD 23:00 00:15 DROPKICK MURPHYS BACK TO BASICS STAGE : 11:55 12:25 SEVERANCE 12:50 13:25 BETWEEN THE LINES 13:50 14:30 SUPPORT GLASSJAW 14:55 15:35 TERROR 16:05 16:45 CALIBAN 17:10 17:50 GIVE UP THE GHOST 18:25 19:10 STAIRLAND 19:40 20:30 POISON THE WELL |
|
'k Had Flogging Molly eventueel wel 'ns willen zien, maar ik ga er geen 27 euro voor betalen... -- En op hun site staat nog altijd 2002. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 24-03-2003 20:51] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
het is ook maar 22 euro, dacht ik En waarschijnlijk dichter voor de meeste nederlanders dan voor ik |
|
Ik ga dus blijkbaar toch. Weer wat geld minder. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ik ben daar een keer geweest toch niet mijn stijl Do androids dream of electric sheep? |
|
Verschrikkelijk gave line-up. Jammer dat het zo'n tering eind weg is. Gelukkig heb ik de meeste goeie bands al gezien of ga ik ze nog zien. Bij voorbeeld: Flogging molly, Give up the ghost en Caliban al gezien. Terror en Biohazard ga ik binnenkort zien. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 24-04-2003 21:56] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Flogging Molly is erg leuk en gezellig, heb ik reeds tweemaal mogen aanschouwen en das toch altijd wel een feestje hoor .. |
|
ik ben er geweest en het was super. En er liep alle soorten volk rond, metals, punks, punkrock kids, HC kids, skins |
|
30 april is het weer van dat: SFP Pepper Capdown Only Crime Strike Anywhere Tsunami Bomb Rise Against Boy Sets Fire 7 Seconds Flogging Molly Mad Caddies Hatebreed Lag Wagon Malkovich The Setup Maroon Modern Life Is War From Autumn To Ashes Streetdogs Alexisonfire Hopesfall Ringworm Coheed and Cambria [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Only Crime, Strike Anywhere, Rise Against, 7 Seconds, Flogging Molly, Hatebreed, Maroon, From Autumn To Ashes, Ringworm Wat een geweldige line-up Waarom hebben ze dit soort line-ups nou nooit bij de festivals in mijn buurt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dat vraag ik me ook altijd af. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Toffe line-up; de moeite van 't bezoeken meer dan waard. Slechts enkele overlappingen wat betreft de bands die ik wil zien, en veel tijd voor eten en festivalmarkt... We don't take it, we just fake it... |
|
quote:En aangezien ik de tickets betaald heb, mogen mijn vriendjes mij sponsoren wat betreft aankopen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
AANWEZIG!!!! De metalmarket heerst er trouwens ook altijd. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Een zeer toffe line-up, goeie mix van hardcore en punk. Maar als het Midsummer Hardcore event weer komt ga ik toch liever daar heen. |
Index / Concerten |