|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[mod] niet grappig [/mod] [Dit bericht is gemodereerd door Claw op 01-03-2003 15:13] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je kunt proberen of Judge M. je verder kan helpen Ik meen dat die op een erg goeie plek stond om foto's te nemen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[mod] niet grappig [/mod] [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 01-03-2003 15:14] No meat is sweater |
|
op www.lordsofmetal.nl staan wel wat foto's van HammerFall... maar niet echt veel ofzo... Ben zelf ook wel benieuwd naar de andere foto's van HammerFall ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Stimmt Ik heb er een stuk of 20 gemaakt. Allemaal op groot formaat (2247x1648 pixels).. Mail maar effe dan kunnen we wel wat regelen denk ik.... |
|
quote: Chohhh je meent 't. Heb je d'r dan gevonden op google? |
|
quote:WAT STOD HIiieer? ik wil het weten, !!! rotmod haha klinkt als COTLOD Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:http://members.lycos.nl/jostibandmongool/06.jpg En wel erg als een mod al gaat bepalen wat er wel en wat er niet grappig is, zeker als het gaat om een band als Manowar gay te noemen, sjongejonge... Thanx new boy, you've earned your stripes & lost my respect! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, jongens jongens wat een dolle pret zeg... pfff... Anyway als je ff op de mainpage zoekt kun je ook een berg foto's vinden van het vorige concert van Hammerfall (World Crusade). Linkje voor je opgezocht: http://www.zwaremetalen.com/recensie/50.html [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 02-03-2003 1:54] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Kijk daar heb ik wat aan |
|
quote:Nog één keer off topic dan: LM, bel snel de krant! Er is iemand die Manowar gay vindt! Hoe bestáát het zeg! En diezelfde persoon heeft ook nog eens een heel ander gevoel voor humor dan jij het hebt! Dat moet wel een enorme schok zijn voor jou of niet?!? Oftewel: sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor dat jij nooit zal begrijpen. Sommige mensen vinden jouw favo bends niet leuk. Deal with it, het is nu eenmaal zo. Daar hoef je verder niet op neer te kijken hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En als die mensen in topics over die bands nou eens hun smoel hielden, dan was er helemaal niets aan de hand. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik zeg maar zo: als je niks te zeggen heb, hou dan je bek Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:That reminds me, wat voor een foto-machientje heb je daar voor gebruikt? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Punt 1. Het is Offtopic Punt 2. Het is storend voor degene die in dit topic gewoon serieus willen discussieren. Punt 3. Ik mag dan misschien jou "respect" wel hebben verloren. Als je door gaat met in elk topic wat je niet aanstaat deze plaatjes te posten, verlies jij het respect van menig mede-forummer. Punt 4. "new boy" ? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 02-03-2003 12:28] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik wou dat je hier heel erg consequent in was, of is dit je eerste poging? Dan: ga zo door! Lovenswaardig! Vanaf nu kan ik dus met vreugde tegemoet zien dat je alle off-topic reacties wegmod bij topics over bands! Hulde! quote:En voor jou geldt vast hetzelfde, dat ook jij vanaf nu harder optreedt tegen mensen die offtopic zijn in topics over bands. Ik moet het nog zien, maar zal je maar geloven op je woord, okee? Tip voor jullie beiden: kijk eens rond op de Muziek Algemeen pagina en leef je vanmiddag helemaal uit met modden. Zouden jullie dat niet doen, dan komen jullie wel een beetje eenkennig over... quote:Ach, excuseer, ik meende dat je nog maar net mod was geworden. Mijn fout, sorry. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-03-2003 12:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-03-2003 12:29] |
|
quote: Greycloak: "Mocht je het niet eens zijn met een beslissing van een mod ... stuur een mailtje aan de betreffende mod." En nu ONTOPIC. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En wat vond je van de foto's? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Zoals ik al zei: daar heb ik wat aan. Als 't goed is stuurt Judge M. me enkele foto's van HammerFall op, maar van Manowar kan ik er nog steeds geen vinden |
|
Kan misschien nog heel even gaan duren want ik ga binnenkort eens even een lijstje maken met wat ik nog allemaal moet af laten drukken maar ik hou het wel effe in mijn achterhoofd... |
|
Ik heb de tijd, het concert was ook al 2 maanden geleden. |
|
Kijk eens op www.prettiesforyou.de hier staan wel aardige foto's van diverse bands waaronder Manowar Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
whaha G.A.Y |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |