|
Auteur: |
|
|
De Rocks (en met name de halve liters daar) en de gasten van de EHBO heersen!! Maandje geleden ofzo nog geweest.... |
|
oh jammer ik dacht dat deze post wel over voet-fetisjimse zou gaan Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ach, erg teleurgesteld Kahn? Zoeken we toch speciaal voor jouw wat voet-fetisjimse pics op... (moet toegeven dat ik ook zo'n topic verwachte... ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jah, de voet met bandjesscchoenen...? Is tegenwoordig een veel voorkomende afwijking... |
|
Ej Judge, als je nog es in Rocks komt, drop dan ff een ICQ berichtje... kben er zelf elke zaterdag, druk met halve liters naar binnen werken enzo... de halve liters daar heerschen enorm op woensdag zelfs maar 5 piek voor EHBO'ers maargoed... mijn voet is niet gekneusd... hij is ontstoken... en toen ik bij de dokter zat bleek dat ik niet meer ziekenfonds verzekerd was somehow... dus een lulpraatje van 5 minuten kostte me 46.60 piek!!!!!!!!!!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik was er op zaterdag 21 juli in gezelschap van Dicktus van de EHBO en de bandleden van Exposing Innards en nog een paar mensen... Maybe that rings a bell..... [edit]Oh ja, we waren er pas rond een uur of 2... [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-08-2001 2:17] |
|
quote:Ik moet toegeven dat ik dat ook heel erg aantrekkelijk vind. |
|
quote: nou, waar blijven die plaatjes?? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Dictus ken ik wel van gezicht ja, hangt daar ook wel vaak rond... kzit er meestal vanaf een uur of 23 tot een uur of 4... laatste tijd gaan we soms rond 2 uur naar atak.. ook wel es geinig.... kheb 'n paar pillen voor de voet... gaat al iets beter... kan iig weer lopen... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Index / Algemeen |